luni, iunie 27

Azi imi place...

De ani de zile visez la o rochia lunga, alba, pefecta. Pana acum nu am gasit-o. AM vazut multe dragute, interesante, dar niciodata una pe care sa o consider perfecta. Imi place foarte foarte mult ce am gasit AICI, dar mi se pare prea transparenta in partea de jos si nu vreau sa o dublez. Cand am vazut ca e asa de transparenta, am oftat oarecum usurata, chiar credeam ca pana aici m-a fost si ca va trebui sa iau matza de coada si sa fac o comanda online. Lucru de care chiar sunt speriata, deoarece vreau sa probez orice lucru inainte de a-l cumpara.
Dar oricum- stiu deja, din experienta, ca rochia mea alba si lunga si mai-mult-ca- perfecta este pe undeva si ma asteapta:)

Un comentariu:

coco spunea...

admir foarte tare...rochitelele astea...eu sunt mai...haiduc...asa ...dar imi plac !