marți, iunie 14

Jurnalul meu din vara lui 2011-a treia parte

Saptamana trecuta, cand inca eram in Spania si puteam sa colind El Corte Ingles de la un capat la altul, am ajuns la Escada si privirea mea a fost fascinata de o pereche de jeans in culoarea madreselva (you know....that bright&famous honeysuckle). Pur si simplu straluceau pe umerasul de la Escada Sport. A fost singurul lucru pe care l-am probat, cu gandul sa cumpar acesti jeans- daca mi se potrivesc, evident. Am cerut marimea cea mai mica, 34. Erau perfecti de la talie pana la genunchi, unde, din pacate, faceau incretituri rigide, destul de mari si deranjante. Pretul era mare pentru o pereche de blugi, peste 200 euro. Si oricum, daca ii cumparai, aveai pretentia sa fie perfecti. Sa iti vina manusa. Eu am mai cumparat jeans care necesitau mici modificari, care au fost efectuate de croitorese pricepute, insa adevarul este ca niciodata nu am fost pe deplin multumita. Intotdeauna am regretat, pentru ca aveam impresia ca modelul original a fost putin distorsionat. Ca niciodata modelul nu a mai fost perfect, nici linia curata si impecabila, cum ar fi fost daca as fi luat un model croit fix pentru mine. Nu ma refer la lungime, acolo poti taia fara nicio problema. Ma rerer la linia pantalonului..
Cred ca in cazul jeans-ilor de la Escada Sport mi s-ar fi potrivit marimea 32, dar nu aveau/sau nu mai aveau. Si era ultima seara la Barcelona cand am vazut aceasta culoare stralucitoare de jeans, model clasic, putin evazat si cu talie inalta. In mod normal, trebuie intrebata vanzatoarea daca ofera si servicii de croitorie. Marile lanturi de magazine au si acest serviciu pentru clienti, inclus in pretul articolului. Dar cum era ultima seara, am realizat ca degeaba intreb, pentru ca nu am cum sa vin a doua zi sa ii ridic, chiar daca ei ar putea opera micile mele modificari.
Asadar, decat sa vin aici in tara si sa ii modific si sa nu fiu 100% fericita cu acest compromis, am preferat sa nu cumpar deloc. Voi cum ati fi procedat? Aveti o croitoreasa atat de priceputa incat sa fiti pe deplin multumite?
Nu am ramas cu niciun regret, deoarece in cazurile in care nu pot achizitiona un obiect dorit din diverse cauze, mereu ma gandesc la faptul ca piata de fashion este atat de generoasa si variata, incat cu siguranta urmatorul lucru pe care voi pune ochii va fi mult mai frumos. Dupa cum vedeti, eu sunt o fata care vede mereu partea plina a paharului:)

17 comentarii:

Annamaria spunea...

Sunt de acord cu tine, as fi facut la fel. Lungimea pantalonului e simplu de ajustat, insa linia e mai greu...In loc sa fi stricat frumusete de jeans si asa scumpi, as preferea sa nu ii cumpar deloc...se vor ivi alte ocazii la fel de frumoase! :) Spun asta pentru ca nu odata mi s-a intamplat sa cumpar ceva pentru ca eram pur si simplu indragostita de cum arata si sa nu fiu multumita de modificari....

Anonim spunea...

Adela, bine ai facut! Eu iti zic sincer ca daca mi-ar fi placut asa de mult i-as fi luat, i-as fi modificat si apoi m-as fi enervat teribil! Ca nu ma invat minte niciodata!

Am o multime de haine transformate. Asta pentru ca am talia foarte mica si foarte rar imi gasesc pantaloni(jeansi) care sa nu imi fie mari in talie , sa-mi fie relamente potriviti.

Am dus la croitorie si rochii de seara, rochii de zi, costume, fuste...Unele au iesit bine, altele foarte rau.
La mine aici e chiar scump la croitorie,spre exemplu doar luatul din lumgime e 10 euro. De restul refuz sa-mi amintesc...

Claudia

Oana spunea...

Mie imi place sa imi modific hainele, le ajustez si le personalizez. Intr-adevar, nu se preteaza toate la asa ceva, dar la unele le da acel "personal touch".

Lili spunea...

offtopic- Ce inseamna nr care apar in stanga paginii? Este nr de utilizatori online? E putin cam deranjat...imi "ia ochii".
ontopic- Si eu ajustez hainele uneori:-)

Unknown spunea...

mm, ce culori frumoase de jeansi in poza.. imi doresc de mult timp o pereche roz, dar nu gasesc nimic cu o croiala frumoasa :(

adela sirghie spunea...

@Oana: nu am vrut sa se inteleaga cumva ca am ceva impotriva "ajustarilor" insa uneori, cand modifici linia, se observa. Uneori, daca ai noroc, nu se observa (cum spunea si Claudia), dar cred ca nu mai vreau sa risc.

adela sirghie spunea...

@Lili:te referi la coloana din dreapta? Eu acolo schimb mereu ordinea. De fapt am schimbat-o chiar acum, am pus google adv, e mai bine asa?
xoxo

adela sirghie spunea...

@iela; si eu imi doresc jeans. Dar nu roz, ci honeysuckle. Sau corai,. Sau rosii. Nici eu nu sunt multumita cu ce am gasit, deci mai caut...

mariana spunea...

Eu zic ca sigur o sa mai gasesti si in alta parte.Mie asa de draga mi-ai fost in cealalta excursie cand purtai niste pantaloni scurti de Blug.Aratau super si tie iti statea asa de bine cu aceia.
La noi nu exista croitorie de lux,insa am salvat poza si cand o sa am un material potrivit o sa-mi fac ,la o croitoreasa de-a noastra care imi face asa cum ii dau eu indicatii

adela sirghie spunea...

Ah, da, cei de la Zara, stiu precis, nu am decat o singura pereche de denim scurt.

Lili spunea...

Nu,nu. In partea stanga a paginii apare un dreptunghi si scrie anumite nr pe el. Spre ex acum scrie doar 1 , am dedus eu ca un singur utilizator online. Eu doar ti-am spus, faci cum crezi. te pup

Mimoza spunea...

eu nu ajustez nimic, niciodata. ori vine, ori nu vine. de fiecare data cand am ajustat ceva, nu a iesit perfect, sau a iesit bine, dar nu asa cum imi imaginam eu. si cum ziceai tu, oferta este foarte variata... tot gasesti ceva pana la urma!

adela sirghie spunea...

@Lili: Ok, multumesc mult ca mi-ai spus, am mutat numarul pe dreapta, e mai ok asa?
Eu nu am nicio preferinta, dar nu mi-am dat seama ca e deranjant.

Lili spunea...

Chiar am sesizat ca l-ai mutat. Multuumesc muult:) De multe ori vroiam sa dau in jos si apasam pe el si am ducea la alta pagina si ma lasam pagubasa.

Annamaria spunea...

Si iacata, dupa ani si ani, am gasit blugii potriviti sufletului meu: True Religion, J Brands, 7 For All Mankind si Paige. Am facut rezerve considerabile :D.

adela sirghie spunea...

@Annamaria: daca mai ai loc in bagaje pt o pereche J Brands, marimea 26, sa imi spui, sa iti trimit bani:)

Annamaria spunea...

Draga mea Adela, cu cea mai mare inima si dragoste iti cumpar, insa vineri la 10 trebuie sa fiu in aeroport si nu cred ca avem timp. Cash mai am fix 20 dolari pana vineri ahhahahahahaha si loc in bagaje ... facem, facem, printre creme si oje si blugi si carti si parfum si si si ... :)).