joi, iunie 2

Stau pe ganduri de azi dimineata...

Cred ca aceasta este imaginea care ma reprezinta cel mai bine. Generally speaking. Asa cred ca sunt eu:)

Intrebarea zilei nu se refera la sandale, rochii pline de floricele maruntele sau saboti, cu talpa de lemn ci la Ugg-uri. Da, ati citi bine. Din nou vreau ugg-uri. Adica vreau si eu o pereche:)
Sigur, mi-am propus sa imi cumpar si eu acum doi ani, poatre trei sau chiar patru, ca toata lumea, insa pana acum nu m-am invrednicit. Dar de cateva zile, tot vad pe coloana dreapta, bannerul acela mare cu celebrele cizme australiene. Conform contractulul cu google, eu nu am voie sa dau click pe el, asa ca am cautat pe Creative Monkeyz care are reclama respectiva sa dau un click, pentru ca am vazut reduceri de 50%.
Stiu ca e toiul verii, dar eu imi doresc Ugg-uri negre si lungi si la un moment dat tot o sa trebuiasca sa le iau. Poate inventeaza ceva robotzii despre ugg-uri, cred ca as muri de ras.
De ce am amanat pana acum? Pentru ca mie imi sta bine cu un pic de toculet, asa are mai multa eleganta silueta si mersul, lucru valabil pentru toate fetele, nu numai pentru mine. Si al doilea motiv este ca pretul mi s-a parut intotdeauna mult prea mare. Prin februarie vorbisem cu Oana, prietena mea, era chiar pe 14 februarie si eram la petrecerea ei in Fratelli, sa ne luam ugg-uri. Ca asa nu se mai poate, zicea si ea, si asa ziceam si eu. Dupa care am oprit-o si am rugat-o sa asteptam reducerile. Si sa facem comanda impreuna, sa coste mai putin transportul.
Stiu ca am aplicat odata la un concurs, dar nu am castigat.
Altfel iar o sa visez la ele, ca pisica din imaginea de sus la umbra pestisorului dorit.
Da, frumoasa cumparatura de vara ar fi...
Later edit: daca vreti sa radeti cu lacrami mari si colorate in seara aceasta, Creative Monkeyz e cea mai sigura cale-click aici &have fun, girls!

5 comentarii:

Deea spunea...

Eu zic sa nu mai amani si sa le cumperi!!! Altfel vei sta cu gandul la ele,cel putin eu asa patesc...cand vreau ceva,nu ma mai intereseaza nimic,numai la acel lucru ma gandesc:P. So,go for it:).
ps: si eu sunt fan Creative Monkeyz

adela sirghie spunea...

Voi face comanda luna acesata. Oricum, cine isi mai cumpara ugg-uri vara? Cred ca a parut tare ciudata dorinta mea:)

Deea spunea...

nu,nu,eu te inteleg perfect...acum 3 ani mi-am cumparat blana in mijlocul lunii iulie:))...atunci era cu 70% redusa...prin urmare nu esti singura;). Iti urez de pe acum "sa le porti cu placere":)

adela sirghie spunea...

Sa stii ca si eu m-am gandit ca daca vreodata o sa imi iau blana, tot vara, cand sunt reduceri uriase la genul acesta de articole voi purcede la cumparaturi:)
xoxo!

Annamaria spunea...

Eu de abia acum am vazut acest articol...si poza :) ... Te asigur ca nu te plagiez! O am si eu la cover pe facebook de saptamana trecuta, mi-a placut la nebunie si am adoptat-o, din aceleasi considerente ca si tine, ma reprezinta ... :)