sâmbătă, iunie 25

LOTD



Am uscat parul cu foehn-ul pentru a-i da o forma si l-am lasat liber-nimic mai mult. Nu am mai aplicat nici macar ulei pentru disciplinarea varfurilor.
Pentru ten am folosit fdt by Terry, fardul de obraz este tot By Terry(Bronze Expert Sheer Cream Blush in Coral Beach), pe care l-am aplicat si pe pleoape. Pentru ochi- doua straturi generoase de mascara, iar pe buze-rujul portocaliu nuanta China, amestecat cu putin Baume de rose SPF 15 by Terry. L-am aplicat cu o pensula pe care mai erau cateva urme de rosu intens, asa ca rezultatul a fost un fel de gloss corai, care mi-a placut foarte mult. Sper sa mai nimeresc si altadata aceasta nuanta.

Chiar si folosind relativ putine produse de make-up, tot mi s-a parut destul de mult pentru o zi de vara. M-am consolat insa cu ideea ca am folosit cantitati minuscule:)

I am wearing:
COS linen blouse
Comptoir de Cotonniers white&large linen pants
Prada platforms
H&M ring from Berlin
COS silver chain +feng shui pandantif
Chanel bright red bag

25 de comentarii:

Stilistele spunea...

simplu si sic. imi place...ce bluza frumoasa...si eu sunt fan COS...

Madalina spunea...

Rusul rosu (sau portocaliu, cum ii zici tu, eu l-as numi corai) te prinde de minune! Ce bine ca nu l-ai aruncat, mai ales ca e Chanel :)

C.L.M. spunea...

Simplu si elegant:D imi place genuta:D

Anicka Maya spunea...

Esti superba... ce mult imi place plicul/gentutza ta:X

A Fine Balance spunea...

Im in love with your clutch!

Thin Lizzy Store spunea...

am incercat si eu balsamul de buze de la By Terry,cu spf 15.este extraordinar,e cel mai bun balsam pentru buze,ofera nutritie si hidratare de la prima aplicare.

Deea spunea...

Esti prea modesta pentru cat esti de frumoasa,vb serios!! Si ce daca ai folosit mai mult ruj? Sau mai mult blush? La cum arati,ti-ai putea permite sa mai faci si "excese" uneori;)! te pup

coco spunea...

si a iesit ceva foarte frumos...!!!!!!

adela sirghie spunea...

@Stilistele: da COS este super, ar trebui sa fac o recomandare de site, ca la Pedro del Hierro, deoarece in Romania nu este foarte cunoscuta aceasta marca.

adela sirghie spunea...

@Madalina: da, acel ruj e cameleonic, imi pare tare bine ca l-am descoperit:)

adela sirghie spunea...

@CLM@Anna: da, este gentuta, dar imi place mult sa o port ca pe un clutch, este un pic mai lunga decat modelul clasic.

adela sirghie spunea...

@Fine balance: yes, I also tthink it looks gorgeous as a clutch.

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy:pana acum mi-a placut tot ce am incercat de la by Terry, cred ca este cel mai calitativ machiaj incercat de mine vreodata.

adela sirghie spunea...

@Deea: multumesc, multumesc mult!

adela sirghie spunea...

@coco: imi pare nespus de rau ca nu am poze de calitate:(

Daria spunea...

Imi place, place tinuta!:) Chic, in nuante f. placute.;) Data viitoare un usor zambet vreeem!:)

Daria spunea...

ps: Cum se numeste exact rujul portocaliu pe care-l porti? ce numar are (daca are :)? Se poate gasi si la noi?

Caut de multa vreme un ruj in nuanta portocalei dar nu reusesc sa gasesc. :( Merci.;)

adela sirghie spunea...

Este Infrarouge China 05 de la Chanel.

♥MIM spunea...

Ador nuanta rujului :x [sau combinatie, cum o numesti tu]
Si tinuta e foarte chic!
Esti minunata!:) Ai un chip superb!
Si imi place blogul tau!:)
Te astept si pe la mine daca vrei sa vii!:))

Unknown spunea...

foarte frumoasa si stylish :X

SoSheSays spunea...

arati superb!!!!! :*

adela sirghie spunea...

multumesc, multumesc, xoxo!

Eu spunea...

Azi imi place..Adela Sirghie,cu aer de seherezada si privire de copil.

adela sirghie spunea...

Ati, multumesc frumos, ce mai faci?

Let's make a diva spunea...

e superba geanta:X de ce nu fac si alte firme mai low cost un model asa frumos:D