miercuri, iunie 29

Dezamagiri cosmetice GARNIER NATURALS samponul pentru volum:(

Samponul costa in jur de opt lei si este un produs de supermarket, ieftin si cu ceva pretentii de ingrediente naturale, trambitate pe mai toate posturile de televiziune: rodie, drojdie de bere = ati ghicit, este vorba de un marketing expandat, pentru ca samponul este unul foarte prost din punctul meu de vedere! Nu vreau sa discut ingredientele, ci efectul acestora asupra parului meu. Textura produsului este lejera, dar imi lasa parul moale, lipsit de volum si dupa o singura zi era mult mai gras decat de obicei. Dar muuult mai gras, spre marea mea disperare. L-am folosit de cateva ori, pentru ca nu imi venea sa cred cat de slab calitativ este. Sincer, parul meu nu a fost niciodata atat de lipit de cap cum a fost dupa ce l-am spalat cu acest sampon Garnier pentru volum (chiar cred ca denumirea lui  este asa, la mijteaux). In plus, incalceste parul. Parca samponul care se vindea in vechile ambalaje, cele verzi-era mai bun, cel putin eu asa tin minte. Chiar am ramas cu impresia ca schimbarea de ambalaj a adus o calitate mai slaba a produsului, ca si cand dupa ce au facut reclamele, nu au mai avut buget prentru productia de sampon...
Eu ii dau nota 2, descalificanta, doar pentru ca slava Domnului, nu murdareste parul:)
Evident, nu am cum sa recomand asa ceva, dar astept cu mare interes si parerile voastre la comentarii. Punctul meu de vedere este fara echivoc: mai bine cumparati celebrul sampon de urzica, macar este 100% romanesc.
Nici cu deodorantul tip bila de la Garnier nu m-am inteles bine, alta dezamagire cosetica pentru mine-puteti citi concluziile AICI.

50 de comentarii:

Anonim spunea...

M-ai speriat pentru ca ieri mi-am cumparat si eu un sampon din aceasta gama, cel cu unt de caca pentru par brunet. Sper sa nu am probleme! :|

adela sirghie spunea...

La capitolul "sampoane ieftine si bune" eu votez cu Orzene.

cosmofever spunea...

Sunt total de acord! Sa stii ca am folosit si alte sampoane din aceasta gama, si sunt foarte proaste toate! Nu numai ca nu fac ceea ce promit pe ambalaj, dar parca nici nu curata ca lumea, lasa parul imbacsit, fara volum si desi eu am par normal (spre uscat), a doua zi parul pare nespalat de o luna.

Dora spunea...

Salut Adela. :) Avand in vedere ca si tu ai scalpul gras, imi spui te rog ce sampon din gama Orzene folosesti? Tin minte ca ai spus ca ai si varfurile uscate, si parul meu e exact la fel si nu mai stiu pe ce sampon sa pun mana...

adela sirghie spunea...

@Dora; Am folosit anul trecut, pentru par vopsit, dar imi spal parul zilnic sau o data la doua zile. Iata link, pentru ca mi-a placut si i-am facut un review generos:
http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2010/04/produsul-lunii-aprilie-samponul-orzene.html

Dora spunea...

Multumesc:D Si eu ma spal maxim la doua zile dar atata timp cat nu e agresiv cu parul nu ma deranjeaza.

mada spunea...

eu tocmai mi-am luat ieri yes to carrots pentru ca vroiam un sampon bland potrivit pentru utilizare frecventa ... inca nu l-am incercat, maine ii vine randul...

adela sirghie spunea...

Da, sa imi spui parerea ta... insa e o alta categorie de pret, de aceea am comparat acum cu Orzene.

Dorina spunea...

Si eu am folosit Garnier, dar alta gama, nu mai stiu sigur cu ce era, dar era extrem de prost.
Doar mirosul ce a fost de capul lui...

Si mie mi se pare ca iti lipesc parul de cap si ti-l incurca.
De vreun an folosesc numai sampoane de la plafar, dar nici astea nu sunt asa "breze".

Momentan am Krauter antimatreata si mi se ingrasa destul de greu parul. Sunt chiar multumita de el. Sa vedem cat dureaza efectul...

Ana spunea...

Dintre toate sampoanele folosite pana acum, Sunsilk mi se potriveste cel mai bine. Asta daca tinem cont de tipul parului: firul subtire, tendinte de ingrasare, ondulat de la mama natura si rebel. Foarte bune mai sunt si mastile, lasa un par fin, alunecos si nu ingrasa parul. Aproape acelasi efect il avea Astera, un sampon pe care-l foloseam acum 6-7 ani, disparut de pe piata. Mai este foarte bun si Ducray dar costa cam 43 de lei si pentru cine se spala o data la 3-4 zile, nu e prea avantajos. Astea dermocosmetice sunt mai scumpe dar sanatoase.

ABeautyTale spunea...

nici eu n-am fost multumita de garnier. nu l-am avut fix pe asta, ci altul. eu folosesc acum samponul de la Liz Earle si-mi place super-tare!

adela sirghie spunea...

@Andreea: si eu am o mare curiozitate vis-a-vis de Liz Earle:)

ABeautyTale spunea...

am multe produse de la ei si niciunul nu m-a dezamagit, ba din contra :)

Ema, Brasov spunea...

Adela, am o nedumerire: de ce ai cumparat samponul asta?

oupu spunea...

Am folosit de la Garnier si samponul si balsamul din aceasta gama: era cu cacao. nu mi-a placut deloc, absolut deloc! Imi simt parul exact ca o lana dupa ce il folosesc(eu mai am si parul ondulat)

Laura spunea...

Haha, ce ma amuzat expresia asta "mijteaux". In alta ordine de idei, eu nu am incercat Garnier, dar am incercat Wash&go green tea pentru par cu tendinta de ingrasare si a fost foarte bun, dar din pacate contine SLS.

adela sirghie spunea...

@Ema: de...proasta?

Laura spunea...

Heeei, nu mai spune asa, poate l-ai luat pentru ca te-a tentat, dar in niciun caz motivul pe care l-ai scris mai sus!

adela sirghie spunea...

@Laura: da, m-am amuzat si eu si m-am luat putin peste picior, nu am spus-o la modul serios:)
De fapt l-am luat ca vroiam sa fac un cadou mititel cuiva, dar nu am mai avut sampon si l-am folosit eu.

Ema, Brasov spunea...

Adela fi serioasa :)))

adela sirghie spunea...

@Ema: suna bestial, nu m-am putut abtine:)

Zuzele spunea...

Domne', la ce sampoane bune ai tu prin dulapioare si iti strici parul cu Garnier???!!?? :)
Totusi, trebuie sa recunosc ca ai avut curaj sa te speli cu asa ceva! De ce, nu stiu, dar te felicit! Bine ca te-ai oprit la timp! :)

adela sirghie spunea...

Mai sunt si sampoane ieftine si bune, dar acesta nu este, clar nu este printre ele:(

Bijuterii cu Atitudine spunea...

Eu am avut varianta cu mango pentru par normal, mirosea fenomenal insa ingrasa parul f tare si dupa 2 zile aratam de parca nu m-am spalat pe cap de 2 saptamani, horror. Pana la urma i-am gasit alta intrebuintare: spalam galeata de gunoi cu el. Ieftin si prost!Nu recomand

Alexandra G. spunea...

Dr. Oz zicea intr-o emisiune ca nu trebuie sa folosim sampoane care contin hidroxid de sodiu deoarece acesta topeste parul.

Imi cumparasem si eu un sampon de la garnier, dar nu am apucat sa-l folosesc decat o data pentru ca acesta contine hidroxid de sodiu si m-am speriat :D

mariana spunea...

Mie firma aceasta nu mi-a adus decat probleme;mai bine ,nu!!!!

CUVINTE RATACITE spunea...

de acord cu tine, eu am luat ceva antimatreata gama noua, miroase dragut dar imi face parul de nerecunoscut, parca il spal cu sapun, ramane incurcat si pielea capului deloc racorita(ingredintele menta, lamaie mi-au dat impresia ca tb sa exista senzatia de racoare) insa cel mai important, parul ramane cumva aspru, mai ales dupa uscare parca inteapa :(, n-am mai avut senzatia decat atunci cand am spalat cu sapun, nu stiu ce a fost in capul meu cand am facut asta dar am facut-o . Acest sampon va fi donat.
Ma bucur ca am dat doar 8-9 lei si regret ca m-am luat dupa marca cand l-am cumparat, data viitoare caut ceva romanesc cu plante sau macar ceva ingrediente mai naturale.

Melissa spunea...

eu folosesc acest sampon si pt mine este bun.chiar imi place foarte mult cum miroase cel cu rodie si drojdie,iar mirosul ramane in par si dupa uscare mult timp.

adela sirghie spunea...

@Mariana: si eu am probleme cu produsele pe care le-am incercat de la ei-ultimul exemplu este un deo cu bila, l-am aruncat, lasa o senzatie de lipicios teribila, parca trecea un melc pe la subrat:(

adela sirghie spunea...

@Cuvinte ratacite:asa este, ne-am pacalit. Bine macar ca pretul nu e mare!

adela sirghie spunea...

@Melissa: te rog sa ma crezi ca dupa ce am primit atatea comentarii cu dezamagiri Garnier, am crezut ca esti de la firma lor si ca imi trimiti acest comentariu doar ca sa inclini putin balanta:)
xoxo!

Diana spunea...

Cred ca voi fi singura care nu are o parere negativa despre acest sampon. L-am incecrcat si pe acesta si intr-adevar fata de altele din aceeasi gama ingrasa parul mai repede si mie mi-a facut si ceva matreata. Pe de alta parte cel pentru par blond imi place foarte mult. Desi am parul un saten deschis l-am luat si chiar mi l-a mai deschis putin, lucru observat si de pers din jurul meu. AM reusit chiar si sa-mi spal parul la 3 zile in loc de 2, iar parul imi ramane suplu cu curat.

Melissa spunea...

:))iti dai seama ca nu sunt,dar tocmai de asta am dat commentul,pt ca eu chiar sunt multumita de el si nu stiam ca sunt atat de multe persoane care spun contrariul .nu pot sa spun ca este genial,dar este un sampon mediu,in niciun caz nu-l cnsider o "dezamagire".si eu am fost la inceput reticenta in a-l folosi,si chiar mi se pare mai buna varianta aceasta decat aceea verde,de dinainte:-D dar se pare ca reactioneaza diferit...

Anonim spunea...

Anca
Eu am luat de la DM Petrole hahn, este un sampon frantuzesc. La prima spalare nu am vazut ceva deosebit, insa, acum, dupa 2 saptamani de ulilizare, efectele se vad, in sensul ca parul este stralucitor, curat si hidratat.. Este un sampon mediu. As fi incercat si balsam, nu au inca in magazin.
Dezamagirea mea? Samponul reparator de la Nivea. Nu are niciun efect asupra parului, nici macar spuma nu face.

Madalina spunea...

Si eu am fost dezamagita de acest sampon. Chiar daca nu am nevoie de extra volum pentru parul meu, am zis ca poate-poate o fi bun in cazul parului care se ingrasa rapid, ca al meu. Dar nu m-a ajutat deloc, chiar din contra, mie imi face si matreata pe deasupra. L-am abandonat dupa a treia spalare, zace si acum prin baie. Totusi, mie imi place unul din sampoanele Garnier Naturals (cred ca asa se numeste gama), si anume cel cu aloe vera, in butelcuta alba. E net superior acestuia :)

adela sirghie spunea...

Daca tragem linie, ajungem la concluzia urmatoare: in 90% dintre cazuri dai gres daca alegi sampoanele Garnier, ceea ce inseamna un procent foarte foarte mare.
Trebuie trimisa o scrisoare sa schimbe compozitia, clar!

Pe de alta parte- Alexandra G. spunea...
Dr. Oz zicea intr-o emisiune ca nu trebuie sa folosim sampoane care contin hidroxid de sodiu deoarece acesta topeste parul.

Imi cumparasem si eu un sampon de la garnier, dar nu am apucat sa-l folosesc decat o data pentru ca acesta contine hidroxid de sodiu si m-am speriat.

Asadar, va rog cititi etichetele Garnier!

Daria spunea...

Si eu am incercat un sampon din aceasta gama, mai precis pe cel cu tei. Suna bine, nu-i asa? :) si miroase chiar fain... dar...doar atat! Nu spala deloc bine parul. La final imi simteam parul ca si cum nu l-as fi spalat deloc. Ca si in cazul tau, mi se ingrasa parul in 1-2zile.:(

Daria spunea...

ps: Apropos de volum: Samponul Node G de la Bioderma mie imi asigura ceva volum si nu mi se ingrasa parul prea repede. Totusi, e "ciudatel" acest sampon. :) Ai zice ca-i o lotiune pentru par, nu un sampon. E foarte ...apos/lichid. Daca nu ai grija, poti scapa mai mult produs decat este necesar. In rest, mi se pare bun. Nu are nici parfum. L-ai incercat?

Asemenea celor de la Garnier, mie nu mi-au facut bine nici sampoanele Herbosophy (cele care se gasesc in Sensiblu). Au pret bun, dar pur si simplu nu spala parul. Mai degraba mi-a mers bine cu un sampon Schauma-cel cu coenzima Q10. (daca e sa vorbim de sampoanele de supermarket.) Petrole hahn, de care vorbeste una din cititoare, mie imi crea matreata si, la fel, nu spala.

De la L'Oreal, Elseve, cel pentru par vopsit, favoriza caderea parului intr-o veselie. Nici nu l-am putut folosi. Singurul cu care m-am impacat a fost Elseve pt par gras, dar avand experienta negativa cu cel pt par vopsit, nu m-am mai apropiat de sampoanele Elseve.

Si ca sa inchei experienta mea cu sampoanele:), cu Orzene mi-a mers binisor. Spala destul de bine, insa tot mi se ingrasa parul la 2-3zile.
Si nu in ultimul rand, am folosit un sampon de la Vichy care n-a facut nimic pentru parul meu si nu l-am recumparat. Nu-l simteam spalat si mi-l incurca.

Daca nu reusesc sa mi-l recumpar pe cel de la Bioderma (e cam scumpicel, insa are totusi 400ml), ma bate gandul sa-l incer pe cel bio Krauter. L-ai testat?

De fapt, cu ce sampon te-ai inteles cel mai bine?o recomandare?:)
Merci.

adela sirghie spunea...

@Daria :In ordinea pretului, de la mic la mare: Orzene-Yes to Carrots-Tigi (despre care urmeaza sa scriu)

Mimoza spunea...

si eu votez pentru orzene, din seria celor ieftine si bune.

stilistele spunea...

produsele Garnier mi se pareau ok la un moment dat- cel putin samponul in cutia verde si ceva demachiante...dar am impresia ca de un an incoace, poate chiar doi, produsele lor au suferit ceva modificari si din pacate, nu in bine- am avut o experienta cu un demachiant...

Daria spunea...

Merci pentru raspuns. Abia astept review-ul pentru Tigi.;) Folosesc 2 produse pt styling de la Tigi care-mi plac foarte mult... si la un moment dat o sa incerc si un sampon, cu siguranta.

anaioana_ciceoi spunea...

Am incercat mai demult un sampon Granier Fructis si nu mi-a placut deloc, asa ca de atunci am renuntat la a mai folosi sampoane Garnier. Acum folosesc un sampon de la Body Shop pt par gras, din gama aceea de sampoane fara parabeni si siliconi si sunt multumita de el. Ma spal pe cap cam la a3a zi, ceee ce nu puteam face cu alte sampoane. Mentionez ca in afara de balsam de par si spray pt protectie termica nu mai folosesc nimic altceva care sa imi imbacseasca parul..

Aetana spunea...

E clar, eu mi-am luat balsamul si deja imi e frica sa-l folosesc. Tot avea maica-mea de gand azi dimineata sa-mi marite niste produse, cred ca i-l dau si pe asta sa fie treaba treaba si mai bine evit orice contact

Liana Mitroi spunea...

parul meu se comporta foarte dubios asa ca nu pot spune ca exista vreun sampon care sa ii faca bine si unul care sa ii faca rau. Eu folosesc samponul si balsamul de la garnier cu (cica) ulei de argan si ma inteleg super bine cu ele. Chiar nu mi-a venit sa cred ca bine imi descurca parul (cret, cu tendinta de a se transforma in matura) si il lasa cu putin volum (am par exagerat de des si daca ii dau si volum arat oribil) si il pot purta chiar si neprins. Per total sunt multumita si mai costa si foarte putin.

adela sirghie spunea...

@Liana Mitroi: verifica doar sa nu contina hidroxid de sodiu...

Natural spunea...

Hehehehe, Garbier. Natural cred ca are doar apa in el. Ma bucur ca la revenirea din vacanta ... ai revenit in Blog and roll. Spor!

Daniela spunea...

Eu tot pe acesta il am, si il folosesc impreuna cu balsamul. Nu mi s'a mai intamplat pana acum sa pot folosi un sampon atat de mult timp fara sa imi faca matreata. Tin sa mentionez ca am scalpul gras, parul drept, subtire si lung. De obicei, cu alte sampoane mi se ingrasa imediat scapul, si la maxim 2 zile trebuia sa ma spal iar. In schimb, acum parul arata la fel pe toata lungimea lui, fara neconcordante gras/uscat, si ma tine 3 zile lejer. L'am folosit si pe cel de la Body Shop pt par gras, insa mi'l usca prea tare.

Unknown spunea...

Tare bunā pt mine !!

Anonim spunea...

Vreau sa spun ca o buna perioada anul trecut am folosit acest șampon, nu știu Cum, dar pentru parul meu a avut un efect minunat, pot spune. Rămânea creț Cum îl aveam natural și plin de volum. Acum, din păcate, nu îl mai găsesc la nici un magazin sau supermarket!