joi, iunie 23

how 2 do it

Una dintre prietenele mele mi-a facut cadou un ruj portocaliu, mat si intens, pe motiv ca mie mi s-ar potrivi, iar ei-nu. Eu pana acum nu am mai avut niciun ruj portocaliu, nici nu m-am gandit sa imi cumpar vreodata asa ceva, tocmai pentru ca am insistat si eu pe aceasta idee, ca nu mi se potriveste. Principala mea ingrijorare nu priveste compatibilitatea cu nuanta pielii, ci cu faptul ca rujul portocaliu accentueaza culoarea galbena a dintilor. Initial m-am gandit sa ii spun ca eu am multe rujuri si ca mai bine il tine pentru ea, i-am sugerat acest lucru, dar nici nu a vrut sa auda. Si rujul portocaliu a ramas la mine. Partea buna este ca are o nuanta de rosu in el, e genul acela de rosu chinezesc, de altfel chiar asa se si numeste, China 05. Dupa ce l-am folosit o data si nu mi-a placut, nu mi-am mai batut capul cu el si a ramas nefolosit din toamna trecuta. Dar ma uitam din cand in cand cu parere de rau la el, pentru ca e vorba de un ruj Chanel. Dar multa vreme nu i-am putut gasi nicio utilitate, pentru ca l-am considerat "prea prea" si "prea prea", deci intra intr-o categorie complicata de machiaj, asa ca de fiecare data cand ma gandeam ca l-as putea folosi si deschideam capacul, il inchideam repede la loc pe motiv ca "mai bine nu". Dar mereu m-am gandit ca ar trebui sa fac ceva cu rujul acesta, imi parea rau ca sta nefolosit.
Anul acesta am vazut foarte multe nuante neon, foarte multe indrazneli, si obrazniceli, sindromul cu bright colors pare sa fie la ordinea zilei, asa ca am inceput si eu sa il folosesc. La inceput-mai timid, amestecandu-l cu roz prafuit, sau rosu mai inchis, ca sa bata spre corai, sau l-am mai temperat cu un gloss nude, cert este ca i-am gasit o functie. De fiecare data nuanta finala este diferita, amestec, combin, apoi aplic cu pensula. Dintr-un ruj caruia initial nu i-am dat nicio sansa, am ajuns sa il folosesc zilnic, in diverse combinatii mai calme si echilibrate. Nu am indraznit inca sa il port ca atare, dar presimt ca momentul nu este foarte departe. M-am gandit sa aplic fdt+pudra bronzanta penntru pometi, contur si o umbra pe pleoape si doua straturi generoase de mascara.
Am mai scris pe blog despre metode de salvare a produselor cosmetice, fond de ten, pudra, farduri de pleoape, asadar tind sa cred ca exista solutii pentru toate aceste mici neajunsuri.
Voi aveti vreun produs pe care il evitati si nu stiti cum l-ati putea folosi? Fie primit, fie cumparat din greseala?

4 comentarii:

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

Si eu am exact aceeasi problema cu un ruj rosu intens, dar peste el aplic un gloss nude si mi se pare mult mai potrivit :D

Oana spunea...

Rujul meu preferat e unul potocaliu, cremos, absolut superb! In genul anilor 60. Il ador si ma simt super cand sunt data cu el.

miki spunea...

Am si eu un ruj Lancaster cu o textura foarte faina, care insa l-am nimerit intr-o culoare mult prea inchisa. Il folosesc doar uneori (cand imi amintesc) la stilul ca aplic cate doua "puncte" pe fiecare buza peste gloss. In ritmul asta il termin peste vreo 25de ani :D
Asta-i rujul (n-am gasit o poza mai buna) http://www.perfumezilla.com/lancaster/rouge-mattitude-cashmere-matt-lipstick-suspense207522.php

Unknown spunea...

Da :) Am multe produse care zac in geanta, insa acum ca am citit postarea ta, mi-am adus si eu aminte de un ruj care l-am cumparat de pe o taraba, cu 4 lei sau ceva de genul asta. Este cel roz ruj pe care-l am :))) Nu am indraznit niciodata sa-l folosesc pe mine, tipa pur si simplu de ..roz. Insa miroase demential, a pepene si are un ambalaj dragut :)