luni, iunie 20

Noaptea de Sanziene si un giveaway inedit

Pentru mine,  Noaptea de Sanziene- 23/24 iunie, este cea mai draga sarbatoare de peste an. Daca fetele astea isi pun in cap, il ametesc pe Mos Craciun pana-si pierde sania cu reni si ii zboara si ochelarii aia aburiti de pe nas si de iepuras ce sa mai zic...o ia la fuga tremurand tot... Asadar, cred ca Sanzienele sunt cele mai tari.  Si as mai vrea, daca se poate, sa dantuiesc vesnic tanara, luminoasa si fericita ca si ele. Am scris despre farmecul lor mistic si anul trecut -AICI.
Astazi am fost "sa ma fac frumoasa" de Sanziene la Shades Beauty Lounge si m-am gandit repede la un giveaway al acestei Nopti, sa o celebram cum se cuvine:
"Du-te, Soare, vino, Luna
Sânzienele imbuna,
Sa le creasca floarea - floare,
Galbena, mirositoare,
Fetele sa le adune,
Sa le prinda in cunune,
Sa puna la palarie,
Floare pentru cununie,
Babele sa le rosteasca,
Pana-n toamna sa nunteasca."

Voi alege o singura Sanziana, pe 23 iunie, cand cu drag se-ngana ziua cu noaptea, iar premiul ei va consta in:
-manichiura+pedichiura(include lacul, bineinteles)
-spalat+coafat
-un pensat de nota 10 la Tatiana:)

Regulile pentru inscriere pot fi gasite AICI si va rog mult, daca doriti sa participati la acest giveaway, nu uitati sa dati LIKE paginii de facebook a blogului meu AICI:)
Voi va ganditi la romanul scris de Mircea Eliade cand se apropie Noaptea de Sanziene? Aveti vreo tresarire, vreo presimtire, vreun fior romantic se mai urzeste timid si poetic pe-nserat, cand se deschid cerurile si cand stelele, minunatele, incep sa va scapere-n cale?

LATER EDIT: sigur, acest giveaway este deschis pentru toate fetele, atat din Bucuresti cat si din afara lui. Insa Sanziana din afara Bucurestiului trebuie sa aiba in vedere o deplasare in capitala pentru a beneficia de premiu, evident:)

26 de comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

Participam si numai pentru pensatul ca la carte :)
Detalii:
- GFC: adrianaaa23
- sunt abonata la Newsletter Feedburner cu adresa: shoppingtherapycristina@yahoo.com
- am postat si pe blog:
http://shoppingtherapy-cristina.blogspot.com/2011/06/noaptea-de-sanziene-un-giveaway-inedit.html
- FB: Ioana Cristina

bafta tuturor :)

adela sirghie spunea...

M-am gandit sa fie ceva foarte lejer, de asta am ales mani+pedi, pensat si coafat. Sigur, la pensat se inroseste putin pielea, daca esti sensibila, dar odata ce ai o forma de nota zece a sprancenelor, viata se vede mult mai frumoasa:)
O adevarata Sinziana:)

daniela spunea...

Primiti si o proaspata mamica? Am nascut de 10 zile si cred ca mi-ar prinde foarte bine acest cadou...fetita mea trebuia sa se nasca in preajma Sanzienelor, insa a fost mai grabita si a ajuns mai devreme in aceasta lume...si pentru ca m-am gandit la Eliade, i-am pus si un nume pe care il ador: Lorelai.
Sunt abonata la newsletter, sunt un fan (pe bune!)al blogului, am dat like pe facebook, sunt abonata si la google conect...(uff, sper ca nu am uitat nimic!)
Imediat dupa nastere, o prietena mi-a spus ca am avut nevoie de 9 luni ca sa devin mama, iar acum sunt necesare alte 9 luni pentru a redeveni femeie. Va dati seama ca acest premiu ar fi pentru mine un prim pas.
Toate cele bune din partea mea!

Adina spunea...

Si pt mine tot pensatul e baza:)

GFC: Adina
dr.adinal@yahoo.com
FB" Adina Lazar

Cred ca voi reciti cartea, buna idee:)

Thin Lizzy Store spunea...

Multumim mult ,Adela!un GIVEAWAY DE NOTA 10!!Mi-ar placea sa scrii mai des,articole de beauty,fashion,life style etc.Numai bine!

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy Store: si eu m-am gandit zilele trecute sa scriu mai multe, sa trec de pe beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com pe adelasirghie.blogspot.com, ca sa largesc mai mult aria :)
Oricum, tie iti datorez faptul ca am acum Dulapiorul parfumat al Adelei, imi aduc aminte ca am discutat acest lucru in comentariile de la subsolul unei postari.
XOXO

adela sirghie spunea...

@Daniela: sigur ca primim:)

ABeautyTale spunea...

foarte dragut giveaway! GFC: andreea, FB: andreea adam, newsletter: andreea.alina.adam@gmail.com si postarea: http://umbraspiridusului.blogspot.com/2011/06/ploua-cu-giveway-uri.html

Tina spunea...

Buna

si eu tot cu spancenele lui Albulescu ma lupt.
-sunt abonata la Newsletter Feedburner cu adresa: powerpuff77@gmail.com
-de urmarit o fac cu numele Tina T

am postat aici
http://fetitele-powerpuff.blogspot.com/2011/06/noaptea-de-sanziene-si-un-giveaway.html

FB nu am si nici nu voi avea vreodata
mai pot participa ?

adela sirghie spunea...

sigur ca poti, Powerpuff:)

Ana spunea...

Eu particip pentru ai face mamei mele un cadou, pentru ca merita si ea sa se simta uneori mai frumusica decat este.
-GFC: Ana
-sunt abonata la Newsletter Feedburner cu adresa: anutza_942008@yahoo.com
-am trmis mail la 5 persoane

Mirela Niculai spunea...

suna bine :) i'm in

Yry spunea...

gfc: YRY
fb: Irina Ulesan
postare blog: http://yryandnykaboutnailsandothers.blogspot.com/2011/06/giveaway-by-adela-sirghie.html
e-mail: irina_ulesan@yahoo.com

Andreea Lada spunea...

Pentru sprancene bineinteles :)

-GFC: rkushor
-sunt abonata la Newsletter Feedburner cu adresa: andreea.lada@creativeideas.ro
-FB: Andreea Lada

Asteptam Sinzienele :)

Thin Lizzy Store spunea...

Din cauza timpului limitat pe care il am,si situatia financiara,am si uitat de mine in ultima perioada,adica manichiura si pedichiura,incerc sa mi le fac singura,la pensat ma duc o data la 2 saptamani,spalat si coafat la salon,n-am mai fost de 1 an:)

Raluca Maria Dumitru spunea...

GFC: turcanu (dumitru) raluca
abonata cu adresa pupisori@gmail.com
nu detin blog
FB: Ralu Ralucutza

Maria Manea spunea...

Particip si eu.Hihi!
GFC:Maria
Facebook:Maria Rodica Manea
Am postat aici: http://sudessa.blogspot.com/2011/06/giveaway-uri-noi-in-blogosfera.html
sunt abonata :mey_mmr@yahoo.com

Ce-as vrea sa castig!

Adriana spunea...

Buna!
GFC: Adriana
Facebook: Adriana Cavaleru
Mail: adriana_cavaleru@yahoo.com
Link facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001521390728.
Multumesc pt sansa!

Georgiana spunea...

Vreau si eu! :)
GFC YellowJade, email yellowjade23 at gmail dot com pt. feedburner, postarea e aici : http://georgiasmirror.blogspot.com/2011/06/doua-giveaway-uri-tentante.html iar pe fb am dat like mai demult cu Georgiana Popa.
Bafta tuturor!

Suzana spunea...

Tocmaim-am inscris. Giveaway-ul este extrem de tentant :)...abia astept s avad cine este castigatoarea acestei minunate clipe de rasfat!

Succes!

irina spunea...

-GFC: irinabalerina
-Newsletter: another_ugly_duck@yahoo.com
-Facebook: Irina Anghel. Am dat share:)
Multumim pentru inca un concurs cu premii tentante:D

andreea c spunea...

GFC: andreea
newsletter: sweet_andreea_1987@yahoo.com
FB: andreea costache
multumim ptr giveaway!!

Dana R. spunea...

Buna,

Vreau si eu la giveaway! Te urmaresc prin GFC cu Dana R., am dat like pe FB, iar adresa la care primesc newsletterele e sartene 2007@yahoo.com. Nu am blog, ca as fi postat si acolo :)

Deea spunea...

GFC: deesboudoir
Newsletter: deesboudoir@yahoo.com
Facebook: filip.andreea
Postat pe blog: http://deesboudoir.blogspot.com/2011/06/giveaway-original.html
pupici!

Second Love spunea...

Super concurs
-GFC: Corina Radu
-Newsletter: double_puff_coli@yahoo.com
-Facebook: Corina Radu

Andreea Ureche spunea...

hey,ce premiu super :X:X

te urmaresc prin GFC cu numele : Andreea Elen
Facebook name: Andreea Elena Ureche
am si postat despre giveaway aici : http://www.facebook.com/profile.php?id=100000510634880

sunn abonata la newsletter cu adresa
: ureche_andreea_elena@yahoo.com

and that`s all,I think ..

multumim pentru acest superb premiu ! o zi frumoasa iti urez

xoxo