marți, august 3

Autobronzantul pentru fata

Nu m-am ferit niciodata de autobronzantul pentru fata, desi am tenul mixt, gras in zona T si uscat pe obraji. Daca cel pentru corp mi se pare greu de folosit si uneori am impresia ca e o reala problema din cauza epilatului, a scrub-ului si a intinderii mari, portiunea fata+decolteu mi se pare o jucarie. Folosesc scrub de doua-trei ori pe saptamana, aplic si o masca daca am timp, creme dimineata si seara, deci fata mea este mereu pregatita si destul de hidratata. Nu am simtit niciodata ca autobronzantul imi imbacseste tenul sau impiedica porii sa respire, pentru ca ma demachiez dimineata si seara, folosesc apa termala sau lotiune micelara daca e cazul, deci autobronzantul se duce vazand cu ochii. Prin urmare, chiar daca ai impresia(falsa) ca tenul nu respira din cauza self-tanning-ului, produsele demachiante il inlatura frumos si uniform. Chiar daca vara folosesc in mod constant autobronzant, imi place totusi sa aplic si un strat subtire de pudra pe zona T si un blush cremos pentru stralucire.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Madalina spunea...

Multumesc pt lamuriri! Sper sa fie util si pt alte cititoare fidele ale tale :)

adela sirghie spunea...

Da, exact la acest lucru m-am gandit si eu, comentariul tau si intrebarea au fost inspirationale pentru mine:)

Anonim spunea...

Care autobronzant crezi ca e cel mai cel? de fata, intreb. sys

adela sirghie spunea...

@Sys: mie Sisley si Shiseido mi-au placut foarte tare, am incercat esantioane, insa mi sunt foarte scumpe. Acum am Lancaster de corp, il folosesc si pentru fata, nu am nicio problema:)