marți, august 24

Jurnal de vacanta(2)-o critica subiectiva


Cred ca niciodata pana acum nu am vazut atat de multe fete in fuste sau pantaloni scurti. Nu numai la plaja, ci si in oras, la plimbare, restaurante, cafenele sau carciumioare. Evident, cele mai multe au celulita vizibila. Vizibila bine. Si eu am celulita. Nici eu nu ma numar printre norocoasele care se pot lauda ca nu stiu ce e aia celulita decat din auzite. Sau de la televizor.
Sincer, celulita nu arata bine. Inteleg ca este mai nou trecuta la un capitol ceva mai indulgent care se numeste boala femeilor(cum ar fi, din punctul meu de vedere si hmmm...burta de bere la barbati!), ca trebuie sa ne acceptam corpul asa cum este, ca frumusetea vine din interior si ca este in ochii celui care priveste, insa nu pot sa inteleg, in ruptul capului, de ce nu poti, ca femeie, sa reconsideri putin problema si sa porti fuste pana la genunchi. Sau cu o palma deasupra genunchiului. Sa ascunzi ceea ce nu mai este de aratat. Sa vrei sa arati mai bine. Stiu, o sa imi spuneti, probabil, ca daca dai fusta jos, tot tu ramai Adela draga mea, cu celulita ta cu tot.
Da, asa este.
Sa fie vorba de o prejudecata? Ar trebui sa port totusi pantaloni scurti si minijupa desi stiu ca nu ma avantajeaza deloc?
Nu, nu e de mine.
Atata vreme cat o sa stiu sa manipulez hainele in interesul meu, asa o sa fac.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

21 de comentarii:

Zuzele spunea...

eu cred ca este vorba doar de canicula ce ne omoara neuronii :)) la 70 de grade, slabe sanse sa te mai gandesti la celulita si mai mult la sudoarea care iti curge siroaie, la solutii pentru a evita caldura. Si cand mori de cald, chiar nu te mai gandesti la ce crede lumea din jur despre celulita ta! Nu vrei sa vezi in fata ochilor fuste lungi si pantaloni:) Eu stiu pe pielea mea ca atunci cand mor de cald ca as umbla goalaaaaaaaaa!!!!! :))) Mai ales daca sunt la mare, la soare, la plaja, chiar nu-mi pasa cat de multa celulita am pe "chicioare", mai ales ca toata lumea din jur este la fel !
Nu stiu daca e vorba de nesimtire, cat de dorinta de a fi, macar la malul marii, neincorsetata de blugi, pantaloni, bluze de oras. Asadar, o saptamana pe an vreau sa fiu nesimtita!:))
PS: Arata-ne, domnule, si noua poze frumoase de acolo ! :)

Anonim spunea...

da,ai dreptate,aproape toate femeile au celulita,dar nu inteleg de ce simt si nevoia de a o arata...e un defect,totusi si nu spune nimeni sa cazi in extrema cealalta si sa te acoperi din cap pana in picioare,dar o fusta chiar si deasupra genunchiului poate masca multe defecte...oricum,e alegerea fiecareia...E primul meu comentariu pe blogul tau,pana acum te-am urmarit din umbra:))ANDREEA

mada spunea...

da... si eu am vazut multa celulita pe plaja anul asta si preocuparea mea constanta era sa imi dau seama pe unde ma incadrez si eu ...

... totusi ma gandesc ca eu acum 3-4 ani nici nu stiam ce e aia celulita si aveam cu totul alte complexe... doar de vreo 2 ani am constientizat problema celulitei si ma intreb daca acum 3-4 ani o aveam si nu stiam de ea sau chiar nu aveam ... in plus celulita asta nu se observa chiar asa usor, trebuie sa te vezi in lumina puternica ca sa iti dai seama cat ai ... asa ca ma gandesc ca persoanele care isi expun celulita nu prea isi dau seama ca au :)...

Anonim spunea...

Nu ai neaparat dreptate. Celulita e de ascuns pt ochii femeilor, pe barbati nu-i intereseaza, ei vad formele si asta ii intereseaza. Degeaba e o femeie fara celulita daca nu are forme feminine e slaba scandura sau nu are talie etc.. am intrebat n barbati daca ii deranjeza si nu am intalnit unul care sa-mi zica : da mai, mi se pare dezgustatoare, mai bine ar avea picioarele acoperite. Desigur nu vorbeam despre celulita la 100 de kg ci la 50. Eu atatea kg am si am ceva celulita. s-o ascund? nu... nu sare-n ochi :P . Important e sa te simti bine in pielea ta. Fie ea celulitoasa:))

David Octavian spunea...

Intr-adevar,ai dreptate.Nici eu nu port scurt,desi mi-ar place.Prefer maxi sau midi.Daca nu se mai poate.....nu se mai poate si gata.

Rox spunea...

dar cate nu sunt asa.. eu sunt de acord cu tine dar uite, fiecare poarta ce ii place... o imagine dizgratioasa o ofera si cele care nu se epileaza pe maini.. stau in Italia si multe fete considera ca nu e necesar sa se epileze pe maini desi au par mult, adesea negru..

Butterfly spunea...

Asta e cea mai mare temere a mea, ma uit si eu in jurul meu la fetele care poarta pantaloni foarte scurti si care nu ar trebui sa poarte, cel putin din punctul meu de vedere, si sper ca la momentul potrivit sa pot renunta la randul meu la pantaloni in momentul in care nu ma mai avantajeaza. E foarte important sa stii cand sa te opresti si sa nu arati ridicol in haine care nu te avatajeaza.

Alexa spunea...

Da, si eu am observat din ce in ce mai mult celulita vizibila la fete tinere. Chiar la fete foarte slabe, aproape numai piele si os. Nu e o imagine prea placuta.
Eu din fericire nu am, decat daca strangi pielea foarte tare, deci banuiesc in stadiu incipient. Am descoperit o crema foarte buna anticelulitica Elancyl - noua pentru mine :), caci ea e foarte populara, dar chiar e buna, desigur alaturi de exercitii fizice (cu dieta nu pot sa ma laud deloc). Pielea arata foarte bine dupa ce o folosesc!

Ana-Maria spunea...

Din pacate celulita nu tine de noi si nu e ceva controlabil... Am prietene care incearca sa scape de celulita de ceva ani buni cu ajutorul masajului si a cremelor. Da, pielea devine mai fina si mai ferma, dar celulita insista sa ramana tot acolo! :(
La mine, din fericire, nu se vede. Dar daca strang pielea... e tot acolo. :|
Daca poti sa arati bine, de ce sa nu o faci? De ce sa iti faci singura rau afisandu-ti celulita? E ca si cum accepti ca toata lumea sa vada ca sanii tai si-au pierdut fermitatea lasandu-i sa se balangane in voia lor sub bluza fara a-i mai tine sub control cu ajutorul sutienului. :)

Ana-Maria spunea...

Off topic: imi plac macii tai! :P

ColourMePretty spunea...

gasesti un premiu virtual pe blogul meu

Irina spunea...

hmm..uneori te saturi sa tot ascuzni si sa incerci sa fii perfecta...si eu am perioade in care zic "gata, imi permit si eu o zi mai lejera". Adevarul e ca te simti mai bine psihic cu tine insati daca esti in stare macar o zi sa iesi nemachiata, nearanjata etc.

Ioana Radu spunea...

Eu ma numar printre acelea care habar nu au ce-nseamna "probleme cu celulita". Ma bucur ca pot purta orice dar tot optez pentru fusta de lungime medie. Cred ca o lungime medie, pana la genunchi sau o palma deasupra genunchilor, este perfecta pentru femeile care stiu ca pot arata la fel de bine si ca sunt la fel de puternice cu orice lungime. In plus, lungimea asta mi se pare mai decenta si ofera tinutei o nota de maturitate. Cred ca asta e secretul. Feminitatea nu se afla in lungimea fustei ci in atitudinea pe care o imbracam in fiecare dimineata. Nu inteleg deloc de ce multe fete se feresc de fustele de lungime medie.

adela sirghie spunea...

@Andreea, bine ai venit pe beautynews!Te mai astept la comentarii ori de cate ori ai timp!

adela sirghie spunea...

@David Octavian, bine ai venit pe beautynews!

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria:multumesc frumos, de data aceasta chiar am cautat mult pana am schimbat sablonul:)

adela sirghie spunea...

Ramona, multumesc frumos!
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Terra: trebuie sa iti spun ca esti o norocoasa. Si mult mai inteleapta decat mine, pe vremea cand aveam picioare de aratat, caci imi placeau mult minijupele:)

Calypso spunea...

Intr-adevar in aceasta vara rochiile,fustele,pantalonii scurti si celulita s-au purtat foarte mult!Din pacate si eu am aceasta problema,dar o maschez cat se poate cu fuste lungute,pantaloni si ce se mai poate....

adela sirghie spunea...

@Calypso:Da, eu mereu am sustinut pe blog ca celulita, in vremurile noastre, trebuie mascata, nu aratata.

celulita pe picioare spunea...

Intr-adevar celulita trebuie ascunsa. Totusi exista cazuri in care femeile nu se prea obosesc sa faca acest lucru!