joi, august 12

lotiunea tonica si tenul gras

De cateva ori am cumparat lotiuni tonice care imi faceau rau tenului. Am gresit si le-am luat fara sa le incerc in prealabil, pentru ca mi se pareau potrivite tenului meu, gras cu tendinte acneice. Insa dupa primele doua-trei zile de incercari, imi dadeam seama ca ceva nu e tocmai in regula, ca sunt poate prea concentrate in agenti matifianti si astringenti. Rezultatul era, dupa cum poate deja banuiti, un mic dezastru pentru tenul meu, care se descuama si era plin de cojite. Si evident, se si deshidrata pe zi ce trece. Lucru care in ochii mei echivaleaza cu riduri timpurii. Asa ca le-am "dublat" repede cu apa plata si au devenit rezonabile, mai hidratante, fara sa fie agresive, dar pastrand capacitatea de a curata impuritatile care ramane dupa laptele sau gelul demachiant. Nu mi s-a parut ca fac o greseala adaugand apa plata, chiar am avut impresia ca am salvat produsul, dar si pielea mea fina in acelasi timp. Si da, au tinut mai mult:)
Iata si doua lotiuni tonice care mi-au facut probleme: Clinique no 4 si Atache.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

Thin Lizzy Store spunea...

si eu am tenul mixt,adica zona T grasa,iar restul uscat-normal.nu mai folosesc lotiuni tonice din acelasi motiv,imi usuca prea tare fata.in schimb,apelez dupa fiecare demachiere la apa termala.imi curata tenul de impuritati,catifeleaza,relaxeaza tenul si mi-l pregateste pentru procesul de hidratare.

iguanitza spunea...

Poate incerci si Vichy. E lotiune astringenta NormaDerm pentru tenul tau. Si poti incerca si crema Pro Mat de la Vichy :)

Unknown spunea...

Foarte buna idee mi-ai dat.

Between darkness and light spunea...

Buna Adela,

eu am un ten mixt, zona T are exces de sebum si luceste iar obrajii au un aspect de ten normal cu tendinta de deshidratare, de fiecare data cand am folosit produse destinate tenului gras mi-au uscat tenul fara a simti vreo hidratare desi dupa parerea mea este ca acele produse ar trebui in primul rand sa hidrateze.
Acum folosesc produse dermatocosmetice din farmacii, ptr ten senibil si mixt, tousi nu am rezolvat problema cu sebumul.
Ma limitez la dermatocosmetice deoarece nu-mi permit alte produse mai scumpe gen Clinique, Skincode, etc

Desi am exces de sebum tenul meu simte nevoia de hidratre intensa, de aceea folosesc produse in primul rand ptr hidratre si am lasat pe planul 2 controlul sebumului, nu stiu daca e foarte bine acest lucru.Pentru cosuriel razlete care apar folosesc un baton corector de la Eucerin dar sincer nu am vazut cine stie ce rezultate.

Iti doresc o zi buna!

Madalina, o cititoare fidela :)

Mirela Niculai spunea...

mai bine iti iei lotiunea micelara de la bioderma.. si eu am tenul la fel cu al tau si ma impac foarte bine cu ea ;)

adela sirghie spunea...

@Iguanitza, Mirela Niculai: va multumesc pentru comentarii, ati fost foarte promte si foarte dragutze. Eu acum nu mai am probleme cu tonicul, incercam sa dau o sugestie(din experienta mea) fetelor care "isi gresesc" lotiunea. La un moment dat, ai impresia ca ai un produs gros&prea puternic, uleios sau lipicios scl, iar eu sunt de parere ca daca il "indoi" il poti salva cu apa. Nu am incercat acest lucru si cu vreo lotiune micelara, dar cred ca functioneaza si in acest caz.
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Madalina, bine ai venit pe beautynews, sa stii ai facut cea mai buna alegere, pentru ca inainte de orice alt tratament, tenul trebuie hidratat. Pentru zona T poti folosi ceva special, o crema matifianta . Iwostin au preturi bune la dermatocosmetice. Poti incerca o zi hidratare, o zi matifiere sau poti aplica matifierea dupa ce ai hidratat toata fata. Eu noaptea folosesc creme hidratante si antirid, iar ziua-matifiante. fac diverse combinatii in functie de nevoile tenului.

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy: eu amestec mult produsele, in functie de nevoile tenului. Lotiune micelara, apa termala, ceaiuri de rozmarin, tonic astringent indoit cu apa, nimic nu imi e strain:)

adela sirghie spunea...

@Sindy: poti indoi tonicul cu apa plata si daca ti se pare greoi/vascos/lipicios, nu numai mult prea astringent

mada spunea...

nici eu nu folosesc tonic... inchei demachierea cu lotiune micelara sau apa termala ... apropo, tocmai am vazut o oferta in sensi blue unirii: 2 ape termale la pret de una ( marca la roche posay)

bilabila1 spunea...

Si eu am tenul gras, si foarte mult timp am cautat o lotiune tonica care sa fie potrivita cu tenul meu. Dupa ce am ajuns la medic cu o problema legata de pielea capului, am intreb ce imi recomanda pentru tenul meu, sa controlez excesul de sebum si sa nu imi apara cosuri.
Mi-a recomandat sa caut lotiune tonica naturala cu arbore de ceai (tea tree oil) si hamamelis, fara alcool de la Thursday Plantation.
Dar inainte de lotiunea tonica, sa folosesc spuma naturala de spalat pe fata pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai. Dupa cele doua produsele, spuma si lotiunea tonica, pentru ca imi usuca tenul, folosesc tot de la firma asta, Crema hidratanta naturala pentru fata cu arbore de ceai, ulei de macese si vitamina E.
Efectele se vad, de cand am inceput sa folosesc aceste produse de ingrijire a tenului si sunt tare multumita. Tenul e mai curat, fara cosuri sau puncte negre, iar excesul de sebum e in sfarsit sub control.