marți, august 3

Azi imi place...

...un pandantiv vintage de pe evans.co.uk care costa 16 lire sterline. Cand l-am vazut, am zambit instantaneu, deoarece aveam impresia ca suntem cunostinte vechi. E vintage, e chic, cred ca l-as purta cu blugi drepti, camasa alba si vesta neagra. M-as parfuma cu Parisienne de la YSL si mi-as vopsi unghiile in rosu moscovit. Nu m-as coafa, dar mi-as ciufuli parul si l-as tapa putin in crestet. Nu m-am lamurit daca intr-adevar indica si ora. Cred ca asa ar trebui, dar la 16 lire e ok si daca ceasul e numai de decor:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

12 comentarii:

cosmofever spunea...

păcat ca Evans nu trimite în România...

Zuzele spunea...

mda, cam frumos:)

Adina spunea...

OFF: imi place mult stilul tau si toate postarile sunt foarte interesante. iti urmaresc zilnic blogul si imi place mult faptul ca scrii zilnic, nu ca altii, o data pe saptamana. tine-o tot asa!

adela sirghie spunea...

@cosmofever: ma gandeam ca de exempul, daca mergem in concediu si ne cazam la un hotel (in Spania sa zicem) am putea face comanda pe adresa hotelului... A incercat cineva asa ceva?

adela sirghie spunea...

@Zuzele: +un aer retro, nu-i asa?

adela sirghie spunea...

@Adina: so sweet! Multumesc mult!
xoxo

Monica - Pisica albastra spunea...

da, da, da! indica ora, garantat!
il am eu in varianta argintie usor antichizata...insa nu de pe Evans. dar e identic. are chiar si infloriturile acelea de pe tortita.
ceasul e pe baterie si functioneaza impecabil.
si l-am purtat exact asa cum ai spus tu: cu blugi skinny, o camasa sau tunica si vesta neagra. si o floare in par :)

adela sirghie spunea...

@Moni, pisi albastra: si de unde l-ai luat?

purple spunea...

wow,de cand caut pandantiv ceas de buzunar....chiar nu ne zici de unde l-ai cumparat?

Pixxie spunea...

Adela si cu ce te-ai incalta la aceasta tinuta? Ca ai omis sa spui :)

adela sirghie spunea...

@pixxy: deorece am mentionat ca as purta o vesta neagra(androgyn style) as purta neaparat tocuri sau sandale wedges, foarte feminine, pentru a restabili balanta. O idee foarte buna ar fi pantofii rosii decoltati in fata, de la Christian Louboutin...hmmm da, cred ca ar merge de minune pantofii astia!

Monica - Pisica albastra spunea...

eu l-am cumparat online dar acum un an! de la un vanzator de pe okazii care le aducea in bulk din china. insa arata foarte-foarte bine, daca nu stii ca sunt pe baterii, aproape ca poti sa juri ca-s vintage. proful meu de antropologie culturala s-a pacalit (hi-hi!) m-a intrebat unde l-am reconditionat asa de bine.

din pacate tipul nu mai e activ pe okazii,a avut un stoc si l-a dat.
insa stiu ca provin de pe siteuri chinezesti gen asia-fashion sau wholesale, unde costa in jur de 3 dolari bucata.
uitati si alte modele (cel ales de tine nu e pe stoc acum)

http://www.wholesale-dress.net/fashion-pendant-watch-n239-bronze-g1138929.html

http://www.wholesale-dress.net/fashion-pendant-watch-n237-bronze-g1138927.html