marți, august 3

nu am avut niciodata...

Eu nu am avut niciodata un clutch. Mereu am vrut sa imi cumpar unul, mi se pare un accesoriiu extrem de sofisticat si cool in acelasi timp, dar de fiecare data am avut ceva de obiectat in momentul in care incercam unul. De exemplu, acum imi place acest model auriu de la Alexander Mc Queen, cu tinte obraznice, dar capul de mort mi se pare ...oh so last year! Desi multe fete ar spune ca sunt plictisitoare si conservatoare, as prefera o inimioara in stil Moschino, o buburuza, ca e haioasa, sau o zana, pentru ca ar putea sa imi indeplineasca o dorinta daca are o bagheta conectata la corola de minuni a lumii:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Rox spunea...

mda.. capul de mort s-a cam demodat.. eu am un cluch negru cu insertii gri metalizate cumparat in decembrie 2008 (!!) de la mango. e un accesoriu pt fall winter, clar si uitandu-ma la el stiu ca il voi purta si iarna asta.
adela, daca ai ocazia, mai scrie-ne articole despre cum putem ramane frumoase si ingrijite si pe timpul crizei, poate nu cheltuind aceleasi sume. stiu ca ai mai facut-o in trecut, de asta zic: daca ai ocazia mai scrie-ne.
te pup

adela sirghie spunea...

@Rox: buna idee, nu am mai scris de multa vreme la aceasta rubrica!
xoxo

purple spunea...

totusi chiar daca s-a demodat va reapare cand ne asteptam mai putin...poate nu in sezonul asta ci in cel urmator...insa e bine sa ai accesorii si in tema asta,cand vrei sa "condimentezi" putin tinuta:))