marți, august 31

jurnal de vacanta(8)- Catalunya

Ieri dupa-masa am parasit Palma de Mallorca si paradisul fermecat din Sa Pedrissa. Am ajuns la Caldes d'Estrac, in Costa Brava, in inima Catalunyei.
Am dormit toata noaptea cu terasa larg deschisa, pentru ca hotelul este construit chiar pe plaja si am vrut sa ma bucur de mirosul sarat al marii si sa ma las leganata de ritmul valurilor care se sparg de tarm. Cel mai bine dorm cand toarce o pisica pe noptiera sau cand aud cadenta valurilor ajunse la mal.
Este o zona noua pentru mine, e prima oara cand am ajuns in Costa Brava.
Asa ca de dimineata, inainte de micul dejun, am stat la soare pe terasa o jumatate de ora. Prima jumatate de ora din anul acesta. Fara sutien. La Sa Pedrissa am stat numai la umbra, sub umbrela sau sub maslini.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

6 comentarii:

Madalina spunea...

Buna Adela,

ma binedispun posturile tale la culme :)

sa te bucuri de vacanta in continuare!

adela sirghie spunea...

:)multumesc mult, Madalina!

Madalina spunea...

Adela, trebuie neaparat sa ajungi si in Barcelona, daca n-ai fost pana acum. E minunata, vei vedea!
Pupici si distractie placuta in continuare

Ana-Maria spunea...

Ce fain... Ma faci sa visez... Vreau si eu! :P

adela sirghie spunea...

@Madalina:cunosc,da, da, cunosc si eu poezia Barcelonei!

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria:sentimentul e ca si eu vreau...in continuare!
xoxo!