sâmbătă, august 14

Azi imi place...

In aceasta dimineata mi-am vopsit unghiile galbene(acel OPI Fiercely Fiona despre care am scris). Ieri le-am avut albastru deschis(tot OPI, What's with the Cattitude?), iar in aceasta dupa- amiaza am revazut o nuanta la care mi-a stat inima-n loc, Black Velvet, pe care l-am descoperit initial pe blogul Anei-Maria.
Cred ca nimic nu contureaza unghia mai frumos decat o face negrul (cu variatiunile de rigoare), nici macar rosul-care e slabiciunea mea. Black Velvet este mat si catifelat, un negru de ciocolata amaruie.
Alaturi de gri si taupe(care e In de trei sezoane deja), cred ca va fi un must have al toamnei.
Pe de alta parte am ajuns sa ma intreb la modul cel mai serios ce e cu toata nebunia asta cu ojele (in care mi-am prins si eu urechile) si am ajuns la concluzia ca... in definitiv, in sinea noastra, suntem niste fetite si ne place sa coloram...
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Coco is Love spunea...

Am o intrebare-intrebatoare pentru tine, Adela: iti faci manichiura si pedichiura in aceeasi culoare?

adela sirghie spunea...

Nu le fac decat intamplator in aceeasi culoare. Oja de pedi a fost rosie toata vara, iar cea de mani-albastra, galbena, lila, chiar si fiecare unghie alta culoare:)

Anca Buzea spunea...

Este superba nuanta asta de oja, perfecta pentru perioada asta a anului! Nu am vazut-o in magazinele noastre insa... stii cumva daca o pot gasi la noi?

adela sirghie spunea...

Anca, nu stiu daca o gasesti aici, imi pare rau, eu am vazut-o in strainatate.