vineri, august 20

Mallorca

Si anul acesta am ales tot Sa Pedrissa, unde am fost si anul trecut(se afla intre Valldemosa si Deia), pentru ca mi-am dorit o vacanta intr-un loc linistit si rupt din gradina Edenului. Este o casa construita in secolul al XVII, a apartinut apoi arhiducelui Luis Salvador de Austria, a fost foarte comod restaurata, iar acum este folosita ca hotel- agroturism. Are numai noua camere, din fiecare se vede Mediterana. Este inconjurata de gradini cu luminisuri si alei minuanate, umbrita de maslini contorsionati si de culoarea melancolica, cetoasa si schimbatoare a muntilor Tramuntana.
Daca ar trebui sa aleg un loc de suflet, acesta este.
Si impachetez constiincioasa, impachetez gandindu-ma, cu fluturi in stomac invartindu-se, ametindu-ma, ca maine voi fi in sfarsit acolo.
Odata cu schimbarea climei, am realizat asta de multa vreme, inca de la prima vacanta in Mallorca, acum 15 ani, ca si tenul meu sufera transformari. Nu de putine ori mi-au aparut iritatii mici pe fata, chiar si pe gat si decolteu la un moment dat. Desi nu mai am de multa vreme niciun cos, nicio problema, o reactie la schimbare poate sa apara oricand. Tenul gras e plin de mofturi si capricii, trebuie sa ia nervii tari, stiu asta de multa vreme. Cand schimb clima, tin mereu cont ca trebuie sa am cel putin un produs anti-acneic la mine, fie o crema, fie un gel de tipul"on the spot". Nu a fost data sa nu il folosesc. In rest, iau cu mine aceleasi lucruri ca si data trecuta.






DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Zuzele spunea...

wooooooooooooow!!! acolo mergi??? pozele sunt de acolo??? CE FRUMOSSSSSSS!!!! norocoaso!
Have fuuun!!!
Pupici

adela sirghie spunea...

da, sunt tare fericita, imi zumzaie creierul!

dedeea spunea...

Nu vreau sa par indiscreta adresandu=ti aceasta intrebare.Dar cam cat te-a costat cazarea?Multumesc:*

adela sirghie spunea...

Am avut un pachet, nu imi dau seama cat a fost cazarea in Mallorca, dar poti merge pe module.