sâmbătă, noiembrie 12

Bioten lapte demachiant

Este primul produs Bioten pe care l-am cumparat si folosit. L-am achizitionat in urma cu o saptamana de la Kaufland si a costat 10 lei. Cred ca din cand in cand imi vine pofta sa mai testez si produse romanesti, asa se explica acest lapte demachiant pentru tenul normal/mixt. Puteam sa aleg un gel demachiant din aceeasi gama, dar toamna/iarna simt nevoia sa folosesc produse ceva mai hidratante.
Ei bine, imi place mult Bioten cu miere si cimbrisor. Nu este un produs bio, nu pretinde mari revolutii cosmetice la pretul de 10 lei. Nu contine parabeni, la fel ca si produsele de ingrijire Elmiplant, cu care se inrudesc direct. Stiu ca de la Elmiplant am avut mai demult servetele demachiante, care mi-au placut mult si au avut parte de un review generos pe blogul meu, asadar cred ca in materie de demachiante, cei de la Sarantis au tras lozul castigator.
Textura este placuta, dizolva machiajul si impuritatile foarte bine, iar mirosul de miere ma face sa il folosesc cu mare placere atat seara cat si dimineata. Pur si simplu acesta este adevarul: imi face placere sa il folosesc. Nu am cumparat si lotiunea tonica, deoarece acum am o perioada in care folosesc ceaiuri de rozmarin sau apa termala pentru a finaliza demachierea.
Mi se pare surprinzator de bun, delicat si eficient, nu ingrasa tenul, nu lasa filtru gras. E o achizitie foarte buna la un pret mic. Cu siguranta il voi recumpara.
Stiu ca mai multe cititoare m-au intrebat ce parere am despre Bioten, dar acesta este singurul produs folosit pana acum, sper ca acest review sa va fie de folos. L-a mai avut/utilizat cineva?

18 comentarii:

asias spunea...

Eu l-am cumparat saptamana asta tot de la Kaufland. Am un ten mixt si de aceea l-am ales pe acesta din gama lor. Imi place pentru ca demachiaza bine si da, mirosul de miere este o adevarata placere. L-am folosit doar de cateva ori dar sper sa nu ma dezamageasca in viitor. Am mai folosit de la Bioten doar o crema exfolianta pentru fata.
Nu am folosit ceai de rozmarin. Ce beneficii are?

mariana spunea...

Nu stiu de ce insa mie produsele BIOTEN,mi-au lasat comedoane,de aceea am trecut pe Elmiplant cu gutuie care imi sterge si machiajul waterproof!

adela sirghie spunea...

@Asias: eu il folosesc pentru ca ma ajuta sa tin sebumul sub control si cicatrizeaza micile leziuni. Se foloseste si pentru a intari firul de par, sau in baie-pentru relaxare si tonifiere.
Imi place aburul facial cu rozmarin si ceaiul cu care ma spal pe fata.
Am scris despre rozmarin de foarte multe ori pe blog, poti da un search daca vrei.

adela sirghie spunea...

@Mariana: probabl ca le voi combina, o sa incerc sa folosesc si Elmiplant.

cosmeticstyle4u spunea...

Eu de la Bioten folosesc gelul de curatare cu miere si arnica si sunt foarte multumita de el...imi curatara foarte bine tenul fara sa mi-l usuce, elimina foarte bine impuritatile, excesul de sebum si machiajul. Imi mai place si pentru faptul ca nu contine sapun...
Cat de curand voi achizitiona si demachiantul :)

adela sirghie spunea...

@Cand va fi cald iara, catre primavara-vara, dupa ce se trec violetele ,voi lua din nou gel demachiant...acum vreau texturi mai grele, mai catifelate... adica tenul meu, care e mai inteligent decat mine, cere in mod expres asa ceva:)

Magda spunea...

Si eu l-am cumparat de cateva ori dar cred ca pe cel doar cu miere.Imi placea ca nu ma usturau ochii si nici nu imi usca pielea.

Sabina Dragomir spunea...

Am cumparat de multe ori demachiantul BIOTEN pt ten mixt si nu am fost niciodata dezamagita. Am tenul normal-mixt acum. Si rimelul mi-l demachiaza bine!

Annemarie spunea...

Mi l-am cumparat si eu din farmacie, si imi place tot la el, dar mai ales cum miroase. Il folosesc pentru demachierea tenului (am tenul mixt). Pentru ochi si buze am un produs de la Artistry, care este foarte eficient si fara sa insist.

adela sirghie spunea...

@Sabina: pentru ochia am Nivea, dra si eu voi cumpara din nou acest demachiant, raportul calitate=pret e imbatabil!

adela sirghie spunea...

@Annemarie: un demachiant scump are, fara nicio indpiala, o textura mult mai luxoasa, insa mie acest demachiant imi place mult, mi se pare "cinstit".

Anonim spunea...

Am tenul mixt si cam descuamat pe alocuri in ultima vreme. As vrea sa-mi achizitionez produsul acesta, dar dupa ce il folosesc este nevoie sa ma spal pe fata? Am folosit acum ceva timp un alt lapte demachiat, din pacate chiar nu-mi amintesc denumirea si trebuia sa ma spal pe fata dupa pt ca lasa filtru gras.
Multumesc,Ana.

adela sirghie spunea...

@Ana: nu imi lasa urme grase dupa demachiere, ci este foarte placut. Insa eu folosesc si ceai de rozmarin dupa Bioten. Il prepar in casa si ma spal cu el pe fata.

Raluca spunea...

Poti sa-mi recomanzi, te rog, un demachiant pentru ten tanar, normal-mixt, sensibil ? Am fost la farmacie si le-am rugat pe fetele de acolo sa-mi recomande si intr-adevar au fost dragute, dar mi-au sugerat vreo 3 creme plus demachiant si tonic, iar nota de plata era undeva la 3 milioane. La 20 de ani am nevoie de crema de noapte si creme de zi, in afara de una cu SPF?(mai exact am Avene pt piele sensibila 30)

adela sirghie spunea...

@Raluca: pentru un ten tanar, pot sa recomand demaciante de la Bioten si Gerovital Plant(inclusiv lotiunile tonice aferente). Trebuie alese in functie de tipul tau de ten. Poti alege o crema hidratanta cu SPF, fie de la Avene, fie de la Bioderma, pentru zi.Eu nu folosesc crema de noapte de mai bine de un an. Cred ca la 20 de ani o crema hidratanta este suficienta, mai ales daca nu ai probleme speciale. Din cand in cand, poti sa aplici masti cu miere de albine si sa efectuezi un peeling. Recomand si baile faciale cu abur.

Raluca spunea...

Iti multumesc mult pentru raspunsul promt. Am incercat baia de aburi datorita blogului tau, dar ma inrosesc foarte rau si ma ustura fata. Este normal?
Ar trebui sa folosesc o crema hidratanta pe langa cea cu spf? Adica eu cea cu spf o folosesc doar cand plec in oras, nu o aplic zilnic.
Iti multumesc tare mult.

adela sirghie spunea...

@Raluca: mai poti inerca sa stai la abur, dar sa ai grija sa nu expui fata direct, ci la o distanta mai mare, nu deasupra, ci lateral. Nu trebuie sa fii excesiva. E normal sa te inrosesti putin, e vorba totusi de abur fierbinte. Incearca sa gasesti o crema care sa aiba atat SPF cat si agenti hidratanti.

irina spunea...

Sunt bune produsele cosmetice de la Elmiplant, in general.