miercuri, noiembrie 2

Din lumea celor care nu cuvanta...

File. File de poveste...

9 comentarii:

Denisa spunea...

Gotta love cats :D

Roxana spunea...

Asa fac si ai mei ... numai ce vor ei! :))) Dar am noroc, ca le place sa doarma :))

Mad@ spunea...

Exact asa este si pisica mea :)) doar ca ea vrea mancare la 4:30 -5, nu 5:30 :))

Gabriela spunea...

Adevarul e ca imi iubesc mult pisicu' dar cand o vad pe masa din bucatarie ma apuca nervii!! In rest...e cea mai cuminte din lume :))

Adelina Eneșca spunea...

Pisicile...pur si simplu au aerul acela aristocrat carete face sa le iubesti.

adela sirghie spunea...

@Mad@:dar de ce nu le lasi seara un castron plin ochi? Eu asa fac si pisicile mele nu m-au trezit niciodata sa le dau de mancare.

mariana spunea...

Si eu am pisici la casa de la tara,insa unul a reusit sa imi faca un pocinog;pregatisem masa pentruca asteptam niste musafiri si un moment nu am fost atentas,moment in care pisicuta s-a urcat pe masa si a gustat din multe farfurii,aperitivele
Asa ca am avut noroc cu sotul meu ,cu care lucrez foarte repede si am inlocuit totul,foarte rapid,insa nu ai fi vrut sa stii ce a fost atunci in sufletul meu!!
Asa ca o alta ciudatenie,mai exista in oraselul meu doi asistenti medicali care tin intr-un apartament cu doua camere peste 50 de pisici si 2 pekinezi.Am mare noroc ca nu stau asa de aproape de mine ,pentruca ii cam injura toti vecinii,pentruce gasesc dimineata pe presuri

Mad@ spunea...

Pisica mea e mai speciala :)) Ii las castron cu mancare si apa. Daca nu i-as lasa m-ar trezi la 2 :)). Dar pe la 5 vrea sa vorbesti cu ea, sa stai cu ea cat mananca foarteee putin :)) eventual sa te si joci, iar apoi se culca la loc. Noroc ca se trezeste mama la 5 ca pleaca la servici :). Dar a fost o perioada cand dormea cu mine in camera si ii stiu rutina foarte bine :)) acuma sta frumos pe hol ;)) are 2 fotolii si o canapea la dispozitie :)) dar tot da cu ghearele usor in usa sa ma atentioneze si apoi miauna. Este belea :D dar tot o iubesc :X

adela sirghie spunea...

@Mad@-si eu imi iubesc pisicile foarte mult, dar nu stiu, zau ca nu stiu ce as face daca m-ar trezi dimineata devreme ca sa stau cu ele cat mananca doua boabe. Ambele sunt cuminti. Frumoase si cuminti:)