miercuri, noiembrie 23

Today:)

Unde? La evenimentul Silhouette, la restaurantul japonez Maiko:

De ce? S-a lansat o noua campanie Silhouette intitulata "Slabeste primele doua kilograme gratuit"

Cum? Eu imi explic prezenta acolo altfel, deoarece de multa vreme intentionez ... ba nu, chiar tanjesc sa imi fac abonament la masaj. Cei de la Silhouette sunt mari experti in slabit, insa pe mine cuvinte gen "remodelare corporala", "reducerea celulitei" sau "masaj relaxant/anticelulitic" ma vrajesc mult mai bine si recunosc, acestea mi se par cele mai tentante dintre programele lor, fiindca deocamdata nu intentionez sa dau jos nici macar un singur gram, de niciunde:)

Bine ca se vede messy bun, dar ce pacat ca nu se vad pestii colorati din micul iaz construit chiar in interiorul restaurantul japonez:(
I am wearing:
Missoni twin
J Brand Jeans
Aigner belt
Miu Miu booties
Jane Birkin Bag
Mango "LOVE"pandant
Poze realizate de Cristina:)

29 de comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

I just love your outfit!!
Imi place ft mult blluzita..nu reusesc sa vad prea bine...e cardigan?mai lunga in spate si scurta in fatza? :D

adela sirghie spunea...

E un twin: top+cardigan. De obicei le port separat, cred ca e prima oara cand le-am luat impreuna.

Ana spunea...

Hermes Birkin?
In ultima poza am crezut ca ai burtica:)

adela sirghie spunea...

Nu, nu am burtica, e bratul meu...

Alexandra G. spunea...

este f proasta ideea cu bagatul ojelor in frigider :( tocmai mi-am spart o oja (acolo unde se infileteaza) cand am desfacut-o :(( :(((((((((((((((

adela sirghie spunea...

ce oja era?

Alexandra G. spunea...

opi

adela sirghie spunea...

vaiii...te invit la giveaway atunci:)

Alexandra G. spunea...

neah... multumesc pentru invitatie, dar nu ma tenteaza :) mi-am comandat colectia de craciun in forma mini de pe asos si o astept cuminte, nu mai bag in frigider niciuna, niciuna

adela sirghie spunea...

Si totusi, erau multe fete care spuneau ca tin de ani buni oje in frigider si nu li s-a spart nimic. Poate era putin crapata inainte...nu stiu ce sa spun.

Alexandra G. spunea...

nu stiu, ma gandesc ca din cauza schimbarii de temperatura...

Lili spunea...

Imi place outfit-ul tau, dar din pacate pozele sunt cam mici, dar bune si asa.Imi place geanta.

Annamaria spunea...

vreau geanta si atitudinea!!!! vezi? asa se intampla cu copiii din zilele astea. le cumperi o acadea si ti se urca in cap!!!!!

Unknown spunea...

Nu pot sa nu remarc superba geanta,ti se potriveste perfect.O astfel de geanta nu poate sta decat la bratul unei femei fine care stie sa o pretuiasca.Nu imi dau seama insa ce culoare are :)

adela sirghie spunea...

ciocolata:)

mariana spunea...

Twin-ul si poseta ma baga in boala!!!
Sunt splendide!! Ce regret ca nu am in zona un magazin ca luumea!!!

cosmeticstyle4u spunea...

Foarte fain outfit Adela, bravos!!!
Bineinteles piesa de rezistenta sunt jeansi...ador acest model, il iubesc pur si simplu!!!!
Iti sta superb...si inca ceva, imi plac foarte mult pozele, au iesit extrem de clare!Cel putin asa le vad eu! :*

ralu spunea...

e o geanta Hermes originala? daca da de unde ai cumparat aceasta minunata geanta?

maria spunea...

Wow, tinuta super ca si tine, de altfel, jos palaria! Se poate sti de unde le-ai luat, hainutele, geanta, ca sunt super! Pacat ca nu sunt gravida, ca am pofta de ele, si ar fi momentul perfect sa imi satisfac pofta :)))

asias spunea...

Ca de obicei, esti foarte naturala si...lejera. Asta imi place mult.

Ana-Maria spunea...

:)) Ma si gandeam ce cauti tu la un eveniment de acest gen... Tu chiar nu ai nevoie de slabit, asa cum spui si tu. :) Dar daca e vb si de masaje... :X Suna bine! :D

Te pup si te imbratisez!

Ps. Esti frumoasa!

adela sirghie spunea...

Multumesc, multumescfrumos:)
Geanta am primit-o cadou de la sotul meu, de ziua mea, acum cativa ani.

adela sirghie spunea...

@Maria: acum imi dau seama ca toate hainele sunt luate din vacante, cand am timp sa aleg pe indelete.
Twin-cumparat din Viena
Jeans+ botine-Palma de Mallorca
Curea-tot Viena
Pandantiv-tot Palma de Mallorca
geanta-Knokke(Belgia)

stilistele spunea...

vreau si eu la silhouette niste tratamente minunate ; poate faci un giveaway, adela :))

adela sirghie spunea...

Am primit un card de discount 50%-valabil pentru toate serviciile contractate inainte de 31.12.2011. Interested?

Just_Me spunea...

Nu mai e nevoie sa amintesc geanta, ca deja au amintit-o multe fete, asa ca o sa ma axez pe...tine. :D
Foarte bine ca nu intentionezi sa faci masaje de remodelare corporala sau altele de acest gen, pentru ca intr-adevar nu ai pentru ce. Silueta ta este foarte bine asa cum e ea. ;))
Imi place si outfit-ul, dar cel mai mult imi place sinceritatea care o citesc pe chipul tau in toate pozele cu tine. Am vazut asta si in pozele din concedii si la alte evenimente si doar azi mi-am dat seama ce e. Sunt convinsa ca si in viata reala esti la fel de sincera si esti un prieten de nadejde. Te felicit si te admir pentru asta.
:*

Zuzele spunea...

Alexandra G, si eu le tin in frigider si sunt intr-o stare perfecta! Iti dau un pont: curata foarte bine cu acetona inainte sa infiletezi capacul. Daca ramane lac acolo, acesta se intareste si iti va fi foarte greu sa mai deschizi oja, iar daca insisti cand el este foarte solidificat, risti sa spargi oja. Asa cum s-a intamplat, de altfel! Asa ca pune acetona pe o discheta demachianta si sterge foarte bine "gatul" ojei!

Alexandra G. spunea...

@Zuzele: Multumesc muuuuuuult pentru sfat :*:*

Claudia spunea...

Adela, in Knokke am mancat cele mai bune scoici din lume :)))
Si tu ai primit una dintre cele mai faine genti din lume . We love Knokke :) !