vineri, noiembrie 18

OPI Avojuice Vanilla Snowflake

Cred ca este a doua oara cand scriu pe blog despre crema de maini. Prima oara am scris despre o crema care mirosea a rosii sau a zacusca, o editie limitata care a si disparut de pe piata la scurta vreme dupa ce am publicat review-uri.  Eu nu am nevoie de ingrijire speciala pentru maini, asa ca nu sunt mofturoasa la acest capitol. Dupa cum am mai spus, luni, pe 14 noiembrie, am fost la lansarea de la sediul Topline, unde am vazut noua colectie de lacuri The Muppets si Miss Universe(care are un albastru de vis in colectie., imi pare rau ca nu am putut incerca decat o singura nuanta-splendida Wocka Wocka). Dar in prezentarea produselor, fetele tot laudau editiile limitate de Craciun ale lotiunilor de corp si maini-asa-numitele Skin Quenchers. Ei bine, eu nici macar nu le-am bagat in seama, vrajita cum eram de lacurile colorate si stralucitoare de pe masute. Insa acasa, in cadoul primit cand am plecat de la lansare(that fab goodie bag), printre lacuri din Muppets si un K-Pack Revitaluxe de la Joico, erau si doua miniaturi de 30 ml fiecare, din cremele pe care le-au tot laudat la lansare. Prima este Winter Huckleberry, iar a doua-Vanilla Snowflake. Prima imi place, dar a doua este absolut divina. Miroase senzational, ca un parfum scump multdorit, multasteptat si  primit cadou sub bradul de Craciun. Te bucuri de ea de dimineata pana seara, deoarece mireasma ametitoare de turta dulce vanilata nu dispare odata cu trecerea orelor. Nu ramane filtru gras, catifeleaza pielea cu proteine de matase si o lasa fina si dulce la pipait. O socotesc perfecta. Sigur, se poate folosi si pe tot corpul, fiind "hand and body lotion". De multa vreme nu m-a mai entuziasmat atat de mult o crema de maini. Dupa cum vedeti, ambalajul este destul de auster, insa sfatul meu este sa incercati aceasta lotiune si pe decolteu, cum fac eu, pentru ca nu veti mai simti nevoia de parfum.
200 ml-60 lei.
Si iata mai jos albastrul care mi-a placut din colectia Miss Universe-o puteti alege pentru giveaway, in cazul in care va place:

10 comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

Eu vreau toata colectia Miss Universe :X Ahh..si mie mi-a placut cealalta crema, chiar o am in geanta. Cea de vanilie e prea dulce, insa ambele intra foarte repede in piele.

maria spunea...

De unde se poate cumpara? La Sephora este? Multumesc mult!

adela sirghie spunea...

@Cristina: eu cred ca la mine a inceput deja sezonul cu miere si vanilie. Si cu mere caramelizate. M-am dat cu Vanilla Snowflake si pe decolteu astazi si nu mai port parfum.
Asadar, daca vrei sa facem schimb...let me know: iti dau winter huckleberry si imi dai mie vanilata:)

adela sirghie spunea...

@Maria: sediul Topline din Regina Maria nr 14. Dar cred ca si la Sephora gasesti.

morphine spunea...

Adooor turta dulce..:D

crown me already imi place cel mai mult din colectia miss universe..de cand ai anuntat concursul si am descoperit oja, mi-am imaginat unghiile in toate variantele posibile si imposibile date cu oja aceaa:))
imi place mult, si It's my year, e f interesanta:)

Toma Aurora spunea...

Si mie imi place Crown me Already.


O cunostinta de-a mea a reprezentat anul acesta Romania la Miss Universe (Alexandra Stanescu). Competitia a avut loc in noiembrie si toate fetele participante au facut o obsesie pentru aceasta nuanta cu glitter :)) Fiecare isi dorea probabil coronita preafrumoasa!

Alexandra G. spunea...

ia uite Adelaaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=h6KvGJ7KCcc&feature=colike

1234 spunea...

ce frumoase sunt toate :X

alex_and_ra spunea...

Descrierea ta m-a dus cu gandul la Alessandro Hands!up Vital Serum. E crema de maini care ma binedispune instantaneu. Sunt curioasa acum si de OPI, cel putin la pret e mult mai buna.

Iulia spunea...

Ma bucur ca ai amintit despre crema asta... sunt fana Avojuice de 2 ani de cand am descoperit-o. Si eu o tin in geanta peste tot cu mine! Aroma mea preferata este Jasmine! Dar o sa incerc si eu noile arome! Eu mi le cumpar de la salonul la care merg la manichiura, pentru ca e mai bun la pret.