joi, noiembrie 3

Cum mi-am petrecut un Halloween fericit:)

De Halloween, eu am fost la un tratament facial la Tatiana, cea care are in grija, de mai bine de un an de zile, atat ridurile mele cat si punctele negre, porii mai mult sau mai putin largiti si starea mea de bine de dupa extractie. Mi-a recomandat un facial de hidratare, dar am rugat-o frumos sa facem tot unul de reducere a sebumului, pentru tenuri sensibile, exact cel pe care l-am facut penultima oara si descris amanuntiti si AICI. Imi doream foarte mult sa repet acest tratament special, deoarece tenul a ramas flawless si reprezinta un moment de referinta in my skincare routine. Practic- voi raporta toate tratamentele la el, iar faptul ca l-am descris pe blog ma va ajuta sa nu il uit si sa contabilizez toate starile prin care trece tenul meu. De data aceasta, tenul meu se pare ca a fost mai curat si nu a trebuit sa aloce atat de mult timp extractiei de puncte negre, asadar m-am bucurat si de un masaj facial mai lung, spre marea mea incantare. Este prima oara cand faptul ca am mers mai des la tratament la Shades Beauty Lounge imi aduce acest beneficiu si rasfat: masajul. A fost efectuat maiastru, cu o fiola de ulei purifiant de la Thalgo si a fost urmat de masca mea preferata, pe baza de argila si alge. Eu nu am folosit niciodata aceste produse acasa, nu am avut nici macar un esantion de la ei, insa la salon au toata gama, pentru toate tipurile de ten. Stiu ca la un moment dat, una dintre cititoarele blogului ma intreba ce parere am de Thalgo si nu am stiut ce sa raspund, deoarece nu le incercasem. In acest moment sunt insa in masura sa spun ca da, imi fac bine tenului si nu am nimic sa le reprosez. Insa este greu de spus cat ii datorez Tatianei si cat produselor:)
Asadar, eu de Halloween am fost luminoasa si cu tenul stralucitor(efecte care se mentin si acum).


14 comentarii:

Madalina T spunea...

Buna Adela! Si eu ma confrunt cu un ten mixt, zona T care se incapataneaza sa luceasca inestetic si pometii cu aspect normal inclinat spre deshidratat, ce creme matifiante ai folosit si ai fost multumita? Eu folosesc de cativa ani produse dermatocosmetice in mare parte si gama cremelor matifiante nu este foarte bogata..M-ar ajuta o recomandare de-a ta, stiu ca iti plac produsele dr Brandt sau Dr Hauschka dar sunt cam scumpe ptr bugetul meu...Merci frumos!

adela sirghie spunea...

Hello Madalina, mai demult am folosit Galenic...tin minte ca aveau o gama buna pt tenul mixt, iar acum, ca am scris postarea despre demachiantele de ochi, mi-am adus din nou aminte de aceasta firma.

Adelina Eneșca spunea...

Azi am mai mult timp liber si am apucat sa citesc ce ai mai postat. Nu am fost niciodata la un salon pentru a-mi rasfata tenul . Nu am probleme majore, sunt inca tanara dar cred ca mi-ar placea un program de rasfat :)

adela sirghie spunea...

Eu am un ten destul de incarcat, iar in cazul meu,vizita lunara la salon devine din ce in ce mai necesara. In plus, Bucurestiul este ingrozitor, dar ingrozitor de poluat. Eu vad acest lucru pe tenul meu, te rog sa ma crezi.

Madalina T spunea...

@Adela:am cutreierat asta seara farmaciile in cautarea cremei matifiante de la Galenic si am aflat ca acea gama a fost scoasa de pe piata si va fi relansata peste cva timp.Chiar daca nu mai este vara tenul meu produse sebum in exces..sa vedem ce creme matifiante mai testez pana sa ajung la una potrivita ptr mine:)Merci de sfat!

adela sirghie spunea...

@Madalina T: o alta varianta interesanta este site-ul biobeauty-produse Cattier. Eu nu am incercat nimic de la ei, insa am cunoscut-o pe una dintre proprietare, Roxana-si mi-a povestit cu multa pasiune despre produsele pe care le aduce.

adela sirghie spunea...

Si neaparat sa te speli cu ceai de rozmarin pe fata:)

mariana spunea...

Adela,produse THALGO se hasesc si pe Beautyspell si exista si capsule cu mai multe extracte pentru administrare orala
Eu nu am fost niciodata la un salon,pentruca in zona mea nu exista asa ceva.Galenic ar trebui sa existe in SENSIBLU,
Produse Cattier am folosit si eu cateva si mi s-au parut bune,pentru tenul meu normal.
Insa eu am o problema cu cremele,nici de-al naibii nu vor sa intre in piele chiar si dupa exfoliere,de aceea sunt nevoita sa dau o gramada de bani pe seruri
Mie imi astupa porii,apa de albastrele utilizata sub forma de comprese,care uneori cand este nevoie imi calmeaza si ochii prea obositi

adela sirghie spunea...

@Mariana: da, Galenic se gaseste in farmacii, dar cred ca gama pentru ten mixt/gras a fost retrasa si va fi inlocuita cu una cu o formula imbunatatita, eu asa am inteles de la Madalina.
Crema peste ser ai incercat?

mariana spunea...

Am uitat sa mai specific faptul ca desi nu am in zona salon specializat,mie mi-a adus fata mea cand a fost in Germania,niste aparate medicale care imi fac si ezfoliere si masajul scalpului si imi calca ridurile;sunt cu ultrasunete si infrarosii si au cateva capete interschimbabile,insa mi-a spus fiica-mea sa utilizez cat mai putin posibil infrarosiile care folosite in exces pot dauna

coco spunea...

placuta modalitate de a petrece Halloween...

Madalina T spunea...

@Adela:am folosit ceaiul de rozmarin, mi l-am pus intr-un recipient cu pulverizator si astazi de exemplu l-am folosit des, ca o apa termala:) imi limpezeste tenul.Mai fac si o cura cu masti de argila aplicate zilnic, simt tenul mai curat asa, sper doar sa nu fie agresat si sa secrete si mai mult sebum.Cred ca o sa-mi fac "curaj"si o sa-mi comand cateva produse Paula's Choice, am citit pe blogul Corinei( Pasagera) ca ar fi o minune si dau rezultate , daca nu ar fi transportul asa mult mi-as face o comanda chiar acum...Tu ai folosit vreun produs de-al Paulei? Merci de sfaturi!

Natural spunea...

Foarte frumos. Te-am dat exemplu in primul blog and roll de noiembrie. Spor!

adela sirghie spunea...

@Madalina T: nu, nu am studiat Paula's Choice. Deocamdata eu aplic programul dr Hauschka-e putin diferit, in sensul ca nu aproba peeling-urile, considerand ca sensibilizeaza pielea prea tare. Eu am ramas cu cateva pete pe frunte de la peeling-uri si microdermabraziune, deci sunt tentata sa fiu foarte cuminte din acest punct de vedere, deoarece tenul meu este alb, sensibil si pigmenteaza foarte repede.