marți, martie 13

Azi imi place....

Am vazut aceasta curea in urma cu foarte multi ani(cred ca mai mult de zece). De atunci si pana acum, nu a existat nici macar un singur an in care sa fie "out of fashion". Initial, am crezut ca este prea incarcata. Se poate spune ca i-am urmarit traiectoria, intrigata fiind de succesul ei. Love&hate relationship, anyway. Apoi, am vazut-o la Emanuelle Alt si mi s-a parut ca este perfecta. O gasiti la Magazinul Moschino din Calea Dorobantilor(nu stiu ce pret are)

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Eu am vazut-o in postarile unor fete si apoi live, intr-o cafenea. Arata superb, nici eu nu ii stiu pretul insa.

adela sirghie spunea...

Daca as fi cumparat-o acum zece ani, ar fi fost, pentru mine, o piesa aproape vintage. Daca ma hotarasc si o cumpar acum, inseamna ca e noua, nu?