miercuri, martie 14

Keune Repair Line

Am folosit toate cele trei produse din gama Repair de la Keune. Samponul, aproape zilnic, masca-de doua ori pe saptamana si balsamul-ori de cate ori aveam impresia ca este nevoie. Impresia finala: parul meu pare mai stralucitor ca niciodata, eu cred ca datorita pretiosului ulei de argan din compozitie. Uleiul de argan nu este procesat chimic, pentru a-si pastra proprietatile initiale. Samponul este transparent, textura e potrivita, per total-foarte placut de utilizat. Mirosul este discret, usor citric. Face spuma consistenta chiar daca folosesti o cantitate mica. Pentru mine acest lucru este un plus, deoarece imi place feeling-ul "inspumat". Curata bland, fara sa agreseze, mi se pare perfect pentru uz frecvent. Masca este si ea plina de talente, certific acest lucru, deoarece acum parul meu este mai lung decat de obicei(nu am mai taiat varfurile decat o jumatate de cm in cinci luni), firele sunt fine, pisicoase si se incalcesc mult mai repede decat de obicei. Face echipa de aur cu samponul. Balsamul are o actiune mai soft, dar calmeaza varfurile rebele. Toate cele trei produse sunt hidratante, iar acest lucru se vede si se simte. Scuturi UVA si UVb pentru a proteja eficient impotriva razelor solare. La final, parul pare mai dens. Acest lucru se obseva, cred, mai bine la fetele care au parul fin, deoarece atunci cand iti treci mana prin el, il simti mai bogat. Senzatie "de milioane" daca ma intrebati pe mine...
Preturi
sampon-50 lei
balsam-50 lei
masca-82 lei

7 comentarii:

Anonim spunea...

aveam impresia ca produsele Keune sunt mult mai scumpe.de unde le achizitionezi, Adela?:)

adela sirghie spunea...

Numai de la showroom-ul lor din Bd Natiunilor Unite nr3.

SoSheSays spunea...

Eu am avut o relatie love hate cu Keune, ce-i drept nu gama aceasta. Vopseaua mi s-a parut excelenta, dar produsele de ingrijire asa si asa. Bunicele oricum. Suna foarte bine faptul ca are ulei de argan. Aici in Belgia oricum nu stiu daca le pot gasi, o sa le caut. :)

adela sirghie spunea...

Vopsea nu am folosit, pentru ca nu ma mai vopsesc de multi ani, dar gama Sun sublime si serum-urile pentru varfuri au primit review-uri pozitive, entuziaste chiar. In caz contrar, nu as fi facut nici giveaway:)

Zuzele spunea...

Sampon si balsam Keune Sun Sublime a castigat si subsemnata la un giveaway de-al tau si i-a placut muuult :)

violeta elena cristea spunea...

Nu am folosit gama Keune ..dar suna bine ..ulei de argan ..si pretul foarte bun.

adela sirghie spunea...

Da, e potrivita pentru primavara, cand parul trebuie sa straluceasca frumos in bataia soarelui.