joi, martie 8

Dezamagiri cosmetice: dr Brandt anti-aging mattifying lotion

Initial, mi-a placut. Visam frumos, cu ochii deschisi, o gama "Pores no more" cu efecte garantate. Nu a fost sa fie. Dar cred ca venea cu recomandari maxime, primite in urma extazului trait cu microabraziunea dr Brandt (care ramane in continuare favorita mea) si a trecut ceva vreme pana cand m-am dezmeticit si am inceput sa ma gandesc tot mai mult si mai des la raportul pret/calitate.
In primul rand, efectul matifiant este extrem de lenes pentru un produs hi-tech dr Brandt. Aceasta ar fi prima observatie. Caracteristica "oil free", mana cereasca pentru fetele cu tenul mixt nu a prea avut efect pe tenul meu, si de aici au inceput sa se amplifice si celelalte probleme.
Aceasta crema trebuia sa fie una potenta, eu personal aveam asteptari mari de la ea, deoarece dr Brandt este recunoscut in intreaga lume, iar pretul ei ar justifica ingrediente functionale.  Despre anti-aging si actiunea de micsorarea a porilor nu pot sa dau vesti bune, deoarece si aici rezultatele sunt mediocre. Nu exceleaza in nimic. Se absoarbe bine in piele. mirosul este agreabil, pretul nu este deloc justificat. Am folosit-o pana la ultima picatura, asteptand un fel de miracol, o iluminare. Chiar imi doream sa gresesc diagnosticul, din simpatie pentru dr Brandt.
Prin urmare, ma consider indreptatita sa cred ca mai jos nu avem decat-mai mult sau mai putin, baliverne:

More Info
fast absorbing, oil-free, anti-aging lotion with apple stem cells
pores no more anti-aging mattifying lotion is infused with apple stem cells to help delay the natural signs of aging by maintaining the longevity and activity of stem cells in the skin. Simultaneously, retinol stimulates new cell turnover and improves the appearance of fine lines and wrinkles. The combination of key ingredients controls excess oil and mattifies for a shine-free, clean look.

5 comentarii:

micaela_neagu spunea...

Am primit aceasta crema de la Sephora si la fel - aveam asteptari marete. Mi-a placut cum miroase insa efectele ;-(( Una peste alta am facut si o alergie la ceva - deocamdata nu stiu daca la aceasta crema sau la un component dintr-un parfum - ideea e ca am renuntat la crema si nu as recomanda nimanui sa o cumpere - cel putin nu la pretul din magazine...o sa revin cu amanunte dupa ce fac patch testul la alergeni. Sa presupunem ca nu as avea probleme cu pielea din cauza cremei - si tot nu mi se pare ca face ceea ce promite -nu reduce porii, nu matifiaza ;-((

La multi ani si o primavara frumoasa!

adela sirghie spunea...

dr Brandt are si produse foarte bune, insa aceasta crema nu se numara printre ele:(
Amandoua am avut ghinion! E o crema comuna, nu face nimic...

Mihaela spunea...

Adela, ce ti-a mai placut de la Dr. Brandt in afara de crema pentru microabraziune?

adela sirghie spunea...

Detoxygen...dar la final mi s-a parut mult prea scump si acesta...
http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2011/02/dr-brandt-detoxygen-experience.html
Cred ca numai microdermabraziunea as mai recumpara-o...

Gavriloi Adina spunea...

Pacat,isi fac atata reclama...Iar de preturi nu mai vorbesc...