miercuri, martie 28

PRONAILS ACTIVE HARDENER

Folosesc Pronails Active Hardener de mai bine de o luna si cum am promis, revin cu detalii. In primul rand, aveam mare nevoie de un lac transparent, protector, care sa imi intareasca unghiile mele(subtiri si crapate, iar unghiile de la degetele mari erau usor exfoliate la varfuri, se agatau in haine si dress-uri, nu imi placea deloc senzatia) Lac colorat am folosit destul de putin in aceasta iarna si numai ocazional, asadar am avut parte de cateva luni in care le-am rasfatat cu tratamente. Active Hardener contine un complex de ingredienti denumit Force Plus care fortifica placa unghiala instantaneu, datorita calciului si keratina. Observ faptul ca multe produse cosmetice contin keratina, ceea ce ma bucura, deoarece in Blogul Adelei Sirghie incerc sa pun accentul pe ingrijire adecvata. In prospectul produsului scrie ca acest produs isi mai dezvaluie proprietatile extraordinare in tratarea unghiilor dupa ce a fost indepartat gelul sau acrilul. Insa eu l-am folosit ca tratament de soc si nail therapy si am obtinut rezultatele dorite, unghiile mele sunt frumoase, sanatoase si intarite, pregatite de o serie primavaratica de NOTD:) Il voi folosi in continuare, ca baza pentru toate lacurile colorate care vor veni... si vor veni...cat e vara de lunga:)
Pretul lui a fost 50 lei.





7 comentarii:

Unknown spunea...

Caut si eu un produs calitativ,mai ales ca ultimamente unghiile mele se exfoliaza rau de tot.Incerc sa le tin cat mai scurte,sperand ca voi combate acest efect,in zadar.Am inceput sa iau si un complex de vitamine pentru par si unghii si cred ca ar fi un moment propice sa incerc si un produs bun pe plan extern.
Multumesc de recomandare.

Second Love spunea...

De unde l-ai acumparat? Top Line?

adela sirghie spunea...

Nu, de la sediul Keune, din Bd Natiunilor Unite. Ei sunt cei care importa Pronails.

Gavriloi Adina spunea...

Este bine de stiut.Nu am probleme cu unhiile,de cand ma stiu le am lungi si puternice.Dar nu se stie niciodata,cum faci o carenta de vitamine sau de calciu.

Corina Stoian spunea...

Dragele mele,

Numele meu este Corina Stoian si ma ocup de promovarea produselor Pronails.
Produsele sunt disponibile pe site-ul www.profesionalcosmetics.ro dar si la showroom-ul nostru din Blvd. natiunile Unite nr.3, bloc 109. Tel: 021 335 04 46
Produsele Pronails sunt originare din Belgia, fiin prezente azi in peste 80 de tari si nu, nu Top Line nu distribuie acest brand :)

O zi minunata va doresc si nu uitati sa dati "like" paginii facebook: pronails romania, pentru a fi la curent cu ultimele noutati!

Mihaela spunea...

vai ce scump, eu nu as da atatia bani

speranta spunea...

Buna.multumim.pt review.l-am castigat si tare curioasa sunt cum isi face treaba.pt ca am cam aceas problema pot spune stau tot timpu cu mana in apa si unghiile sunt moi se rup repede de crapat nu mai zic plus exfoliaza .multumesc.