miercuri, martie 21

Din lumea celor care nu cuvanta...


9 comentarii:

Just_Me spunea...

Mie mi-e frica in general de pisici dar astea pe care ni le tot arati tu par atat de inofensive incat m-as apropia mai mult de ele. :D

RalukaS spunea...

Ce frumoasa si ciufulita e micuta asta...ce bine trebuie sa fie sa ai tot timpul din lume doar pentru somn si joaca!

Gavriloi Adina spunea...

Zau ca iti vine sa te tolanesti si sa te ghemuiesti in pat langa ea...

adela sirghie spunea...

Nu trebuie sa iti fie frica de ele, sunt blande.

adela sirghie spunea...

Iti vine sa o smotocesti:)

Unknown spunea...

draga de ea ce scumpa e!

Vasile spunea...

O Doamne!Cica "just_me" :-mi-e frica de pisici.Eu am 2 pisici:un motan Dexter(4ani) si o mitza Kitty(6ani).Locuiesc la bloc in Bucuresti la etajul 3.Ghinion:motanul Dexter a facut nisip sau piatra la vezica urinara.Nicio femeie nu stie ce inseamna asta.Adica durerea care apare.Luni am fost cu el la veterinar,de fapt 2 femei medic veterinar.Sondaj de 3 ori(bagat tub)de saracul motan se zbatea de abia puteam sa il tin.Etc,etc,/
Marti trebuia sa il duc la injectii cu antibiotice.Ma imbrac si ma apropii de motan.El o zbugheste cu o vitezaaa ...direct in baie sub cada.Marti dimineata o iau de la capat .Acelasi rezultat.Am devenit inamicul no 1 pt el.Acum ii dau antibiotice pastile ,dupa ce am vorbit cu veterinarele.

adela sirghie spunea...

@Vasile: Eu o inteleg pe Just Me, nici eu nu stiam mare lucru despre lumea matzelor inainte de Ciocolina si Ringhishpinghi. Pot sa cerific faptul ca uneori imi este frica de cainii de pe strada. Daca as avea catel, as intelege mai repede cum sta treaba cu ei si cum sa ma port. Ii ocolesc pe cei care mi se par agresivi, trec pe celalalt trotuar...

Just_Me spunea...

@Vasile: Mi-e frica sa ma apropii prea mult de ele pentru ca nu sunt obisnuita. Sa nu-ti inchipui ca fug de ele, doar ca prefer sa nu ma apropii prea mult.
In schimb, cu cainii n-am absolut nici o problema de genul asta. Pe cei pe care ii cunosc ii smotocesc si ii pup pe bot, oricat de mari si fiorosi par. :)