duminică, martie 18

Cinci

     Daca ar trebui sa ma rezum la doar cinci produse, acestea ar fi toate, de la by Terry:
-balsam de roze
-mascara
-iluminator/anticearcan
-fond de ten Light Expert 
-blush(folosit si ca fard de pleoape)
Daca dintr-o data ar disparea tot beauty case-ul meu, a doua zi (sau in secunda urmatoare)as cumpara aceste cinci produse. As mai investi doar intr-un ruj intr-o culoare naturala, putin(doar putin)mai aprinsa decat nuanta buzelor mele. Tot de la by Terry. Acestea sunt produsele de machiaj pe care le socotesc absolut necesare pentru mine in acest moment.

5 comentarii:

Gavriloi Adina spunea...

Imi plac ambalajele,sunt asa elegante!!!

Camelia Andrasescu spunea...

Nu-mi amintesc daca ai mai scris undeva despre acest rimel , dar sunt curioasa cum este . Sunt in cautarea unuia "bun" si nu mai vreau experiente esuate.Tin sa precizez ca am gene destul de scurte si drepte si fara un volum prea bogat...

adela sirghie spunea...

Nu am scris despre el, Camelia, pentru ca nu l-am avut. L-am incercat o singura data, la lansare. Am balsamul de roze, un fdt si un blush de la by Terry. Cred ca am scris despre toate. Am mai avut un gloss si un demachiant gel cu miros de roze, fantastice ambele.

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Cred ca trebuie sa merg la Sephora sa incerc si eu produsele by Terry.Am tot citit la tine pe blog de ele, dar parca acum nu mai ma pot abtine, m-ai facut foarte curioasa:)

adela sirghie spunea...

Te rog sa ma crezi ca am folosit si Dior si Lancome si Chanel...dar le-am uitat definitiv de cand am descoperit by Terry.