marți, martie 27

Martea fara cuvinte

There are songs that come free from the blue-eyed grass, from the dust of a thousand country roads. This is one of them:

Pentru ca am inceput curatenia de primavara, am fost rasplatita de la primele acorduri: am regasit aceasta carte, pe care am socotit-o pierduta ani de zile si pe care am cumparat-o de la un anticariat din Miami, in urma cu 11 ani, cu fix un dolar.
Este un bestseller semnat James Waller. A aparut in 1992 si a fost vanduta in peste 50 de milioane de exemplare.
Este recomandarea mea pentru o zi de marti fara cuvinte:)
Filmul, sfasietor si tandru, ii are ca protagonisti pe Meryl Streep si pe Clint Eastwood.

2 comentarii:

Mimoza spunea...

eu doar de curand am vazut filmul, dar chiar a fost la inaltime... oricum, cu asa distributie, n-are cum sa nu "iasa" :)

Gavriloi Adina spunea...

Filmul este extraordinar!