joi, martie 22

Azi imi place...

...Cate Blanchet (pe care o indragesc nespus si dintotdeauna), pentru ca a avut curajul sa apara pe coperta Intelligent Life  nephotoshopata. Are riduri fine si cearcane la cei 42 de ani si nu se rusineaza cu ele. Scriam mai demult AICI ca nu sunt impotriva folosirii Photoshop, insa atunci cand L'Oreal a luat decizia sa schimbe complet infatisarea actritei Rachel Weisz pentru a promova o crema antirid, am reactionat, pentru ca reclamele mult prea mincinoase, chiar paralele cu realitatea, ar trebui amendate in primul rand de consumatori.


6 comentarii:

Gina Ionela spunea...

super poza! mi se pare ca arata foarte bine,chiar daca nu e photoshop-ata! :)

Mimoza spunea...

si eu acum fac postarea :)

Unknown spunea...

la cei 42 de ani zic ca arata destul de bine

Cupcake Splendens spunea...

bravo ei!si mie imi place!:)

Gavriloi Adina spunea...

Arata foarte bine la 42 de ani,fata de alte fete de la noi din tara la 20 de ani.

adela sirghie spunea...

Da, o femeie senzationala care duce pe umeri "intelligent life"