duminică, martie 31

Bucuresti. Ma numesc Bucuresti

Ideea de a scoate la vanzare dulapioarele parfumate ale bloggerilor de beauty/style/fashion mi s-a parut extrem de interesanta. Intrarea este libera, bineinteles:) Eu nu am putut participa, dar sper ca Blogger's Yard Sale sa aiba succes si sa se repete cat de curand. Daca nu puteti ajunge astazi, va invit, ca de obicei, sa rascoliti AICI si rafturile Dulapiorului meu parfumat, unde astazi va fi reducere de 30% la toate hainutele(se va aplica la pretul deja afisat). In plus, orice comanda va veni insotita de un minunat cadou din partea mea.


4 comentarii:

fashion doctor spunea...

multumim, Adela! A fost tare dragut astazi. te imbratisez!

Mihaela spunea...

Fac 5 minute pana la adresa la care a fost targul. :((. Astazi am fost cam ocupata, ce pacat ca nu am citit mai devreme post-ul tau. Mi-as fi gasit putin timp in prima parte a zilei sa ajung pana acolo. Sigur mi-ar fi placut sa analizez lucrurile din dulapioare si poate sa-mi si aleg ceva.

adela sirghie spunea...

Felicitari, Stella! Data viitoare, daca am timp, vreau sa vin si eu la voi cu Dulapiorul meu parfumat:)

adela sirghie spunea...

@MIhaela: eu sper sa mai fie multe editii de acum inainte. Mi-a placut mult ca fetele au lasat intrarea libera, asa cum cred eu ca ar trebui procedat.