joi, martie 7

O mascara pe care as folosi-o si anul acesta:

In ultima vreme, am primit online foarte multe oferte de la Yves Rocher si am incercat sa imi aduc aminte care a fost ultimul produs de la ei despre care am scris. Si iata -o mascara de alungire, culoarea negru carbon, review scris in 2012, luna august. Review pozitiv, il gasiti AICI. Am intrat si la comentarii sa vad ce impresii aveau si cititoarele mele si acolo am avut surpriza sa constat ca promisesem solemn sa spun daca acea mascara se usuca repede sau nu. Eu inca folosesc acea mascara, inca nu m-am gandit sa o inlocuiesc. De fapt nici nu am o alta mascara, nu am folosit doua in acelasi timp, ma gandeam ca voi recumpara doar cand voi simti ca cea veche nu mai are destula putere pentru volum si alungire. Asadar, a tinut din august si pana in martie. Din cate imi dau seama, mai are doua-trei luni de viata, deci eu cred ca s-a comportat onorabil.
As cumpara demachiant de ochi, servetele demachiante, gel de dus si o masca (sa alternez cu cea de la Academie Acad'Aromes)si cateva cadouri simpatice.
Ma gandesc sa fac o mica incursiune mai jos, printre oferte(puteti da click pe bannere daca vreti sa vedeti la ce ma refer), sa o primesc gratis:
Yves Rocher
Yves Rocher
Yves Rocher

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Eu am avut apa micelara de la Yves Rocher si am fost foarte multumita de ea. Am mai folosit La Roche Posay si Bioderma, si pot sa spun ca nu am facut diferenta intre ele. De asemenea, am citit numai pareti pro referitor la demachiantul lor bifazic. Fetele spun ca e asemanator dar ceva mai bun decat Farmec, Balea. E intradevar si mai scump, dar daca il primesti cadou ...:). Eu as opta pentru acest set. Luciul de buze l-am primit si eu cadou la o comanda, dar l-am folosit doar de cateva ori. E de calitate buna, dar cam prea gros si stralucitor pentru gustul meu.

adela sirghie spunea...

Si mie Yves Rocher mi se pare tare simpatic...