marți, martie 5

Un trio de exceptie: Academie Acad'Aromes

1-Uleiul purifiant Academie Acadaromes-acum sunt la a treia sticluta. Daca e cazul, il folosesc pe toata fata. Daca apare un cos razlet, aplic numai pe acesta, ca si cum ar fi un produs tip "spot on". Este 100% eficient in ambele cazuri. Il gasiti AICI, pe BeautySpell. Pe blog am scris mai demult despre el, aveti review AICI. Nu mi-am schimbat parerea, din moment ce il folosesc din 2009. Miroase destul de puternic a rozmarin, si aceasta particularitate ar putea fi un impediment pentru unele fete. Insa eu il iubesc si il agreez, socotindu-l planta mea aromatica benefica. Recomand rozmarinul pentru tenul gras-inclusiv sub forma de ceai cu care te speli pe fata)


2-Tot din 2009 am inceput sa il folosesc si tot la al treilea tub sunt si cu produsul complenentar, de la Academie Acad'Aromes Gomme Expres, aveti review scris mai demult AICI.
Este fin si eficient, nu iti va irita fata oricat de sensibil ar fi tenul tau. Textura este matasoasa, o adevarata placere sa il folosesti. Dupa acest peeling, orice ai incerca, ti se va parea primitiv, din epoca de piatra...
Il gasiti AICI.



3-
De curand, folosesc si masca Anti-Stress pentru stralucire/hidratare. O gasiti AICI Intrucat pe timpul noptii nu mai aplic creme, mastile au inceput sa capete o importanta cruciala in ingrijirea mea zilnica, pentru a compensa orele in care nu imi ajut tenul cu niciun ingredient. Singura concesie pe care o fac(doar de nevoie) este cand imi apare un cos razlet si pun o picatura de ulei purifiant sa il domoleasca pana dimineata.
De altfel, de cand am adoptat acest regim, nu mai simt nevoia de crema pe timpul noptii si tenul meu este mult mai curat si nu il simt incarcat dimineata, cand ma trezesc. Cum pun crema/serum, cum ma trezesc cu fata uleioasa. Not cool, NOT FOR ME ANYMORE.


Pana pe 8 martie(inclusiv), BeautySpell are si o promotie, in cazul in care va doriti produse care nu au deja discount:


Niciun comentariu: