joi, martie 28

Ghici ghicitoarea mea!

Am mai avut acest joc pe blog, poate va amintiti - "Gaseste pisica" se numeste. In imaginea de mai jos veti vedea o pisica rapid. Insa mai este una. A dibuit-o-o cineva pe cea de-a doua?

36 de comentarii:

Oana spunea...

Da, vad pisica neagra din spatele canapelei :*

Dia spunea...

Daa...e dupa canapea si i se vad urechiusele :)

Jade spunea...

Am gasit-o!:)

adinas spunea...

Stă ascunsă după canapea :P

Anonim spunea...

:) N-am gasit-o decat dupa ce-am deschis imaginea la rezolutie maxima. E clar o pisica mai timida.

Raluca

Carmen T spunea...

In spatele canapelei,i se vad numai urechile negre:-)

Adelina Eneșca spunea...

Am gasit-o pe ce-a de-a doua. Se ascunde dupa canapea draguta, dar tot i-am zarit cele doua urechiuse negre :)

Ana Maria spunea...

sus in dreapta e o pisica neagra. Se vede doar capul:))

Tears of a Ghost spunea...

am vazut doua urechiuse ascutite si negre in fundal, presupun ca e a doua pisicuta care se joaca fata-ascunselea :))

Gina Ionela spunea...

Daaa...in spatele canapelei,langa coltul cu carti...i se vad urechile si o parte din cap...:)))
Foarte draguta poza! ;)

BooBoo spunea...

In spatele canapelei, in dreapta? :)

BooBoo spunea...

In spatele canapelei, in dreapta? :) parca se zaresc doua urechiuse...

Alice wonders spunea...

Hahah, mi-a luat vreun minut, dar am gasit-o! Zici ca e Batman ;))

Ioana Dumitrache spunea...

Este neagra si draguta si i se vad doar urechiusele dupa canapea :D

Daniela Macsim spunea...

I-am vazut capul micut si negru!♥

Dorina spunea...

Da, e neagra si e in spatele canapelei, i se vede doar capul :)

Anonim spunea...

daaa :) eu am vazut-o si pe-a doua in cateva secunde.

cristina popescu spunea...

da, si eu :)

Hutanu Catalina spunea...

Ce pisici simpatice :))) superbe :D

Flori spunea...

Cine are pisici stie EXACT unde se ascund micile bestii :)

Ioana_Alinta spunea...

A doua sta ascunsa,dar tot am vazut-o!

Unknown spunea...

Dap..spot it.Dragute pisicute

Cristina S spunea...

Daaaa....e dupa canapea, in dreapta...e neagra, i se vede numai jumatate de cap si urechiusele :)

Mihaela spunea...

Daaaa, am gasit-o si pe cea de a doua. Trage cu ochiul. :P

Anonim spunea...

Exact atat se vede o pisicuta la geamul vecinilor nostri in unele dupa-amieze, cred ca doarme cumva pe pervaz. Baietelul meu de un an si 6 luni ii zareste urechiusele si zice "au-au", care e un fel de miau-miau :-)

Anonim spunea...

Am gasit-o si eu:))

adela sirghie spunea...

@Anonim: ar fi minunat sa te gandesti la un moment dat daca ai putea sa ii iei o pisicuta... eu toata copilaria am tanjit dupa un animalut...

felicia spunea...

am gasit pisica neagra dupa canapea!

Bianca Roxana spunea...

Am vazut si eu 2 urechi negre;)

Lucica Lazar spunea...

sta ascunsa adupa canapea,smechera :)

Mihaela Pojogu spunea...

de data asta nu a fost greu :)

ramonadaniela_22 spunea...

si eu am gasit-o! :)

ramonadaniela_22 spunea...

si eu am vazut-o! :)

Cecilia spunea...

Sa stii ca nu m-am uitat la comentarii!
E dupa canapea...matan negricios!!
O duminica placuta!

adela sirghie spunea...

Te cred:)
Nici eu nu m-as fi uitat la comentarii daca as fi intrat in joc.

Vision By Mila spunea...

Yepp, dupa canapea ;)