sâmbătă, martie 9

Castigatoare Accordo Viola L'Erbolario


Anamaria Ionascu este castigatoarea parfumului de violete de la L'Erbolario. O felicit si o rog sa imi trimita pana luni la ora 10 dimineata cel tarziu datele ei complete pe  adelasir at yahoo punct co punct uk pentru a-i fi trimis cadoul.
Intrucat vor urma si alte premii frumoase pentru cititoarele blogului meu, asa cum v-am obisnuit si pana acum, va rog mult sa nu fiti dezamagite daca nu ati castigat de data aceasta.
Va multumesc frumos pentru participare si pentru micile creatii parfumate pe care mi le-ati trimis. Din cate mi-am dat seama, zambila este vedeta incontestabila, urmata de lacramioare. Daca gresesc, stiti ca nu ma supar daca ma contraziceti...

4 comentarii:

Annamaria spunea...

Vin eu acasa dupa o zi frumoasa, plina de soare, speranta, trandafiri albi, zambete, cina romantica, si ce imi vad ochii :) ... cireasa de pe tort! Multumesc mult, mult Adela, am avut o zi frumoasa, iar tu ai facut-o extraordinara...
Ar trebui sa scrii un post despre cum se sterge un zambet de pe buze, caci eu nu reusesc in fel si chip sa o fac acum :).

Mihaela spunea...

Felicitari, Anamaria! :)

MissBodescu spunea...

Adela, te asteapta o leapsa pe blogul meu, te invit sa o ridici :) un weekend frumos!

Annamaria spunea...

Multumesc mult Mihaela :)