miercuri, martie 27

Viata la 40+


Pai mi-au aparut trei fire albe(primele) si le-am smuls cu penseta. Barbar, stiu.
Le-am luat, sa le privesc mai bine, in lumina. Nu erau albe- albe, ci in degrade. Asta m-a uimit putin. Radacinile erau albe, pe la mijloc firele deveneau maro deschis, iar la capat-ciocolatii, cum este si nuanta parului meu nevopsit de vreo cinci ani.
Credeam ca momentul ma va intrista, dar nu a fost asa. M-am amuzat. Apoi le-am aruncat in toaleta si am tras apa.
Poate ca ar trebui sa scriu ceva mai cu miez referitor la acest subiect, dar nu vreau sa ii acord o importanta atat de mare. Consemnez doar, cu atitudine de scrib. Fara (re)sentimmente.

In rest, la 40+, viata este(aproape) la fel ca si la 30+.


9 comentarii:

Annamaria spunea...

Ferice de tine! :)
Eu am 29 de ani si vreo 6 fire albe de par. Initial, pentru ca nu mai vopsisem parul de mai bine de 2 ani, au aparut 2 fire mai decolorate, albe la radacina, anul trecut prin octombrie. Le-am smuls imediat, nu ma impacasem cu ideea de a convietui cu ele :). Acum sunt toate albe, sfidatoare si deosebit de vanate...nu le menajez deloc. Sper sa nu se inmulteasca prea repede ...

Dorina spunea...

Pai mie mi-au aparut primele cinci fire albe la 20+ :))
Si eu la fel le-am tras si exact ca si ale tale sunt in degrade :)
E ciudat ca erau si mai scurte si mai groase(tepoase)fata de restul.
*Imi place mult fotografia pe care ai ales-o, e asa amuzanta :)

veronica picioroaga spunea...

:-) anul trecut , fix cand am implinit 30 de ani...ma uitam in oglinda..nu stiu ce m-a apucat...ma priveam si-mi spuneam " esti ok ptr 30 ..imi place de tine" cand mi-a atras atentia ceva stralucitor in varfu' capului!!!! dap..primul meu fir de par alb...era mic dar era acolo ca o confirmare a trecerii timpului.. ce crezi c-am facut? :-D evident l-am smuls cu furie( cum sa-mi apara taman de ziua mea in cale ?? ) acum..ma apropii de 31 si ma lupt cu acelasi fir care se incapataneaza sa-mi apara iar si iar ! ca o invatatura de minte, de ziua mea n-o sa ma mai uit in oglinda !!

claudia_mami spunea...

eu am 30 si daca nu ma vosesc sunt toata alba deci mai de tine la 40 decat ca mine la 30 .

mania blog spunea...

Nu e nicio problema cu firele albe. Se rezolva usor si sunt diverse metode. Sunt la 30+ si mi-e bine. Imi va fi bine si la 40 :) Pupici.

Gabriela spunea...

eu am 29 de ani si am suficiente fire de par alb de pe la 25 de ani. poate ca am avut si mai devreme , dar nu le dibuisem inca...nu stiu. si eu le smulg si nu-i bai. cred ca pe la 40 de ani o sa am o gramada.

adela sirghie spunea...

Atunci cand ai 20+ sau 30+ si ai cateva fire de par alb, te gandesti ca e mostenire din familie...

La 40+, eu ma asteptam ca tristetea sa fie mai mare, caci e clar ca esti o femeie matura.

Lili spunea...

Mie mi-au aparut in frunte la 35 de ani,, cam asa si ma gandeam cu groaza la ele, numai la ele. Acum fiind blonda este mult mai simplu sa le acopar cu vopsea. Cand am citit ca le-ai smuls, mi-am amintit de acel mit cum ca daca iti smulgi un fir de par alb, apar mai multe.

adela sirghie spunea...

@Lili: si eu am auzit despre acel mit, insa cred ca este unul fals. Fire albe nu au cum sa apara ca le scoti cu penseta, fire albe apar ca a venit vremea...
Ca le smulgi sau nu- aceasta este o actiune care nu are cum sa stea in calea evolutiei firesti.