vineri, aprilie 26

Just perfect...


8 comentarii:

Corina spunea...

Adela, te pregatesti de vacanta? Eu mai am putin...pana in septembrie :)

Anonim spunea...

We stumbled over here different website and thought I may
as well check things out. I like what I see so i am just following you.

Look forward to looking over your web page for a second time.


My web site windows Registry cleaner

Pepi Mustateanu spunea...

Buna iesirea din cotidian pentru vacanta de Paste !

Hapi spunea...

Ne spui unde pleci?
Minunatele surprize se indreapta spre mine ? :)

Annamaria spunea...

Sa ai o vacanta minunata si relaxanta! :)

adela sirghie spunea...

Barcelona, dar cu treaba...
@Hapi: surprizele ar fi trebuit sa ajunga...

Corina spunea...

Barcelona...acum un an eram acolo, acum sunt la birou.. Sper ca anul viitor sa ma prinda acolo, este orasul meu de suflet. Daca as putea, m-as muta fara regret.

Hapi spunea...

Au ajuns...am scris pe FB.Numai dupa 14 mai le vad.Merci mult de surpriza :)