luni, aprilie 22

Lip Liner No7 Boots


Despre creioanele contur de buze de la No7 Boots am aflat de la Lisa, in urma cu vreo doi ani si de atunci se numara si printre favoritele mele. Sigur, nuanta mea preferata este Nude, cea recomandata de ea, deoarece ma machiez natural. Creioanele contur de buze sunt extrem de importante pentru mine, pentru ca am tenul mixt si zona T este mai grasa decat restul, ceea ce inseamna ca lipgloss-ul sau rujul au tendinta de a o lua la vale, asa ca au nevoie de putin ajutor specializat.
Chiar zilele trecute ma gandeam ca am scris pe blog despre fel de fel de produse, insa nu imi aduc aminte sa fi mentionat vreodata creioanele contur de buze, parca s-ar afla undeva la periferia zonei beauty, desi nu este asa.

Le consider pe cele de la No7 perfecte, deoarece se intind frumos si usor, parca dau viata si culoare buzelor, contureaza si potenteaza volumul. Nuantele sunt sofisticate si versatile. Uneori imi place sa folosesc Nude sau Caramel doar cu un pic de balsam de buze. Se comercializeaza exclusiv in Sensiblu.
Voi ce lip liner folositi?

2 comentarii:

Doina Palade spunea...

Si eu mi-am dat seama recent ca-mi trebuie un contur de buze mai ales cand folosesc ruj in nuante mai intense, deoarece am si eu tenul mixt si daca nu folosesc contur mi se scurge rujul printre dungulitele de la buze, migreaza in jos si se vede inestetic, nicidecum nu avantajeaza. Folosesc si eu contur, dar de la Avon. Sunt curioasa cum sunt cele de la No. 7.

adela sirghie spunea...

Nu am folosit Avon, dar cele de la No 7 sunt super faine-culoare, aderenta, textura, rezistenta...