marți, aprilie 23

OPI EURO CENTRALE-castigatoarele

Va multumesc tuturor pentru urarile frumoase transmise cu ocazia implinirii celor patru ani de existenta a blogului meu. Apreciez mult faptul ca imi sunteti alaturi.
Mai jos, aveti lista celor 12 castigatoare:

1Andreea Costache
2 Delia
3Liana
4 Adelina Tomescu
5Paula
6 Shaanon Laura
7Alexandra(My paprika)
8Carmen G
9Dara DarLyst
10 Anca(cea cu Can't find my Czechbook)
11Lili
12Szolya

Astept datele voastre complete in urmatoarele 24 de ore pentru a le preda cat mai repede celor de la Topline. Fetele care sunt din Bucuresti vor fi invitate la sediul firmei pentru a-si ridica lacurile, iar cele din afara capitalei, vor primi lacurile acasa prin curier. Va rog mult sa scrieti toate datele in acelasi mail: numele intreg, adresa completa si numarul de telefon.

29 de comentarii:

CarmenG spunea...

Woo,am castigat si eu:D Multumescc!
Am dat mail, sper sa fi trimis pe adresa care trebuie :)

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Multumesc frumos! :-*

Anca spunea...

Sunt 2 Anca in comentarii :). Care dintre ele este castigatoare?

adela sirghie spunea...

Cea careia ii place I can't find my Czechbook... altfel nu am cum sa deosebesc...

Alexandra spunea...

"Alexandra" simplu? Sau mai are vreo initiala? :D

adela sirghie spunea...

Alexandra simplu...ii place Paprika, alt amanunt nu a lasat...

Anca spunea...

Multumesc muuult, chiar eu sunt :)!Nu pot sa cred!

Alexandra spunea...

Aaa, nu sunt. Felicitari castigatoarelor :) Recunosc ca m-am incurcat putin pentru ca nu scria nuanta in dreptul numelui. O zi frumoasa tuturor!

Raluca L.C. spunea...

Felicitari fetelor! Sa va bucurati de oje!

adela sirghie spunea...

La urmatorul giveaway(care bate la usa, oricum!!!), va rog sa puneti si o initiala. Gen Alebandra B, Anca V scl, ca sa pot sa va deosebesc. Daca va cheama la fel si va doriti aceeasi nuanta de lac?
Ce ne facem?

alex_and_ra spunea...

Adela, crezi ca eu sunt misterioasa Alexandra din lista de castigatoare? Am vazut ca celelate Alexandre au initiale langa nume.

Mihaela Pojogu spunea...

felicitari fetelor!

Adelina Eneșca spunea...

Vai! Ce bucurie mi-ai facut! Acum trimit mailul :)

adela sirghie spunea...

Alexandra care a cerut My paprika este castigatoare. Alexandra simplu.

delia spunea...

pe ce adresa va trimitem datele?

adela sirghie spunea...

pe adresa mea de mail-adelasir at yahoo punct co punct uk

deea21 spunea...

felicitari

alex_and_ra spunea...

Am trimis mail cu datele. O surpriza foarte foarte placuta! Multumim pentru giveaway si la multi ani blogului tau frumos!

Corina spunea...

Felicitari fetelor! Zilele trecute mi-am cumparat My Paprika is Better Than Yours si cred ca va fi o pasiune de lunga durata. Este superba nuanta.

Andrea Chitic spunea...

vreau si eu :((

Mihaela spunea...

Felicitari fetelor! Am lipsit cateva zile de pe blogul Adelei si cate s-au mai intamplat :).

Unknown spunea...

Felicitări!!

Unknown spunea...

Felicitări!!

Unknown spunea...

Felicitări!!

adela sirghie spunea...

Liana You are Such a Budapest a castigate.

IOANA spunea...

Felicitari fetelor! Nu-mi ramane sa sper ca una din fete nu va trimite e-mail:)) Glumesc desigur, mai ales ca stiu ca tu pregatesti surprize des.

Anonim spunea...

Gasim aceasta colectie la Topline? As vrea sa trec astazi pe acolo. Multumesc.

adela sirghie spunea...

@Anonim: da, o gasesti la Topline. Online, o poti cumpara de pe BeautySpell.

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Adela, cand putem merge sa luam ojele de la sediul Topline?