joi, aprilie 4

Orly Mash-Up Collection for Summer 2013

Intr-un final, am reusit sa onorez si eu invitatia de la lansarea Orly si iar m-am mirat de capacitatea industriei nail art de a se reinventa sezon dupa sezon. A fost prima oara cand am reusit sa ma joc si sa incerc lacurile lor. Vazusem toata colectia noua Mash-Up for summer 2013 AICI, pe BeautySpell,  dar abia cand esti fata in fata cu ele realizezi cat de vesele si frumoase sunt nuantele, mult peste toate fotografiile.
Va spun drept, m-am blocat in fata unui oranj neon: Mayhem Mentality, orbitor de-a dreptul, Big Like pentru vara 2013:

Am zambit (asa cum zambesti cand intalnesti in cale iubiri mai vechi) vazand si un delicat minty green Pretty Ugly:
am vazut liliachiu in fata ochilor cu Harmonious Mess:


Mi-a placut chiar si un roz, cand stiam bine ca eu fug de el inca de la gradinita- Choreographed Chaos:


Iata si toata colectia:

Primele mele lacuri Orly:

  • Harmonious Mess – smoky grayish lilac
  • Choreographed Chaos – candy pink neon with violet tones
  • Sparkling Garbage – aquamarine green with a jelly base
  • Mayhem Mentality – flashy neon orange
  • Pretty-Ugly – light blue with aquamarine shimmer
  • Beautiful Disaster – iridescent bluish purple

8 comentarii:

ilda76 spunea...

M-au dat gata green mint-ul si liliachiul!!!:)

Te pup, Adela!

Anonim spunea...

Ce frumoase sunt culorile la ojele Orly:)

Mihaela Pojogu spunea...

ultima obsesie, oja mint, oftez dupa ea! :)

LaLa spunea...

Prima e superbaaa!!

adela sirghie spunea...

Prima mea concluzie aceasta este: ca mini-lacurile de la Orly imi plac mai mult decat mini-lacurile OPI, pentru ca sunt un pic mai mari si au si pensula mai mare. Si arata ca niste bomboane cele care sunt in kitul acesta mini.

Raluca L.C. spunea...

Cat sunt de frumoase! Toate imi plac!

Dorina spunea...

Sunt frumoase toate, nu mi-as putea alege o singura nuanta :)

adela sirghie spunea...

Nu am mai avut de multa vreme NOTD, insa nuantele acestea ma inspira, asa ca VA URMA:)