joi, aprilie 11

NOTD: OPI My paprika is hotter than yours

Acum cateva zile, credeam ca pentru mine, rosul pe unghii iese din discutie in 2013. Ca e plictisitor, ca l-am purtat mult prea mult, ca verdele e mai fascinant. Dar marti seara, la Cafe Antipa, unde a avut loc lansarea Opi Euro Centrale, am vazut stralucitorul My paprika is hotter than yours si mi s-a facut o pofta nebuna sa port si eu un rosu paprika (cu subton portocaliu, putin shimmery). Nu stiu cum, dar parca pofta de rosu e ca pofa de pepene rece in arsita verii: striga, te ia in stapanire, se taraie cu tine prin colbul de pe drum si nu iti da drumul din teribila inclestare pana cand nu capitulezi..
Intrucat erau masute de lucru unde puteai incerca orice nuanta doreai, am beneficiat de o manichiura rapida. Au fost aplicate doar doua straturi, dar eu as fi aplicat trei(in loc de topcoat), deoarece striatiile sunt inca putin vizibile. Nu acoperirea lacului este scazuta, ci eu am tendinta de a acoperi foarte bine striatiile. Cadoul primit la final a fost inspirat de tara noastra: Vant to Bite my Neck si  My vampire is buff. Intreaga colectie poate fi comandata online de AICI. Urmeaza NOTD cu fiecare dintre ele si apoi-un frumos giveaway:) Astazi, in plin soare, am reusit sa fac un mic NOTD:





23 de comentarii:

Orjen spunea...

Daa, mie nu-mi place rosul de regula, dar nuanta asta de semi-corai e draguta foc. Dar nu are nicio legatura cu nuanta de pe foaia de prezentare :))

adela sirghie spunea...

Da, acolo este un rosu clasic, in realitate este un rosu spicy(ca paprika). Mi-a luat ochii..

Mihaela Pojogu spunea...

Mie imi place rosu oricand, daca nu mi-ar fi placut toate culorile cred ca as fi purtat rosu non stop :)

adela sirghie spunea...

Dar exista vreo culoare pe care nu ati purta-o pe unghii?

Ilinca V. spunea...

Ce mishteaux!!!!!!!!!!!!!!!

veronica picioroaga spunea...

m-a cucerit culoarea asta ! cu siguranta vreau s-o incerc ! arata f chic !!!
negru nu am purtat pana acum pe unghii :-)

Laura spunea...

Dar nici celelalte culori de pe paleta nu seamana. Spre exemplu cele inchise, spre negru, le-am cautat pe google si sunt total diferite.

Orjen spunea...

@Adela: Eu cred ca nu as purta niciodata alb opac simplu pe unghii, fie el mat sau lucios. In rest, orice.

ilda76 spunea...

Rosul pe unghii ma face sa ma simt atat de bine!!!
E o nuanta really hot!!!:)

Nu pot sa nu remarc inelele de pe degetul tau (caci sunt mai multe, nu?)...Am unul identic cu cel cu floricica (my engagement ring :D)!

Te pup, Adela!
Ilda
Lavender Thoughts

MissBodescu spunea...

Hmmm nu arata deloc rau Paprika... dar parca si eu am cam mult rosu... vreo 5 din 10 oje in total...

mie cea mai frumoasa nuanta mi se pare you`re such a budapest :D

pe aia probabil am sa mi-o cumpar...

si imi mai place my vampire is buff, dar mi se pare ca seamana cam prea mult cu mimosas for mr and mrs.

:)

p.s.: imi plac mult inelele tale :D

Andreea spunea...

nuanta asta e preferata mea di colectie :*

adela sirghie spunea...

Eu am mers cu gandul la You are such a Budapest, dar rosul acesta mi s-a parut foarte special: pur si simplu stralucea...

Raluca L.C. spunea...

Ce nume simpatic are! :) Nuanta insa arata foarte bine.

adela sirghie spunea...

Inelul floricica nu e inel de logodna in cazul meu. Dar este primul inel primit de la sotul meu. Cred ca este un model care place barbatilor, il daruiesc atunci cand ne vad ca pe niste garofite:)

Mihaela spunea...

Da, si mie mi-au atras atentia inelele, in primul rand. Foarte frumoasa combinatia, cu tot cu lacul paprika. :).
Eu nu ma vad purtand un lac de unghii galben, referitor la intrebarea ta, Adela.

adela sirghie spunea...

In urma cu vreo patru ani, am avut lac de unghii galben si mi-a placut foarte mult. Desi la inceput am avut dubii, mi se parea ciudat. Apoi mi s-a parut vesel:)

Zicolorata spunea...

Minunata culoare! Si ador inelele

Corina spunea...

Daca nu ma insel tu ai spus ca nu ai nici inel de logodna nu? De verighete stiu sigur:) Imi place foarte mult culoarea asta, chiar daca multi ani nu ma vedeam purtand rosu. Si acum, ca o gluma, o colega spunea astazi ca i-a cumparat soacrei ei, la prima lor intalnire garofite roz, iar soacra ei i-a atras atentia ca astfel de flori se duc doar la mort (e o conceptie stupida din partea mea, poti duce orice flori pana la urma). Iti dai seama ce relatie minunata au avut daca au inceput asa. M-a amuzat cand am vazut replica ta ca barbatii ne vad ca pe niste garofite, am zambit instant :)

adela sirghie spunea...

Asa este, ai dreptate, nu am verigheta. Dar cand m-am maritat, mi-am luat un inel frumos.
Inelele din foto sunt vechi, unele chiar de 20 de ani. Le-am purtat separat, iar acum imi place sa le combin asa.

madalina spunea...

seamana perfect cu the tazmanian devil made me do it

adela sirghie spunea...

@madalina: e mai spicy insa nu am surprins in nicio foto nuanata adevarata. Mai incerc:)

Mihaela spunea...

Da, parca-mi amintesc cand ai povestit pe blog de un lac galben OPI Shrek. Eu inca mai am de lucrat cu mine la acest capitol, dar exersez, sa stii. :) Saptamana trecuta am purtat pentru prima data un lac verde inchis. In primele 5 minute imi venea sa-l sterg, dar am rezistat si apoi l-am purtat cu drag cateva zile bune.

adela sirghie spunea...

Incearca si un galben vara asta, o sa te amuze! Dupa cum vezi, eu nu folosesc floricele, stampile scl, insa ma dau in vand dupa culori/nuante/interpretari:)