vineri, aprilie 12

OOTD

Ieri seara am ajuns la Militari Shopping Center unde era un mic eveniment cu ocazia implinirii a patru ani de existenta. Intrucat aveau un fotograf oficial, l-am rugat sa imi faca niste poze cu unghiile mele paprika de la OPI, pentru ca nu eram indeajuns de multumita cu cele pe care le facusem eu de dimineata. Pur si simplu nu iese culoarea, parca se pierde in fata aparatului de fotografiat. Iata cum arata paprika indoors:



Si un mic OOTD pentru Laura, colega mea de banca din liceu, care mi-a reprosat ca nu ma pozez mai des:) P.S Florile sunt pentru ea...



I am wearing:
vesta gri din postav de casa din Secuime
esarfa vintage Carven(cumparata in urma cu 20 de ani)
bluzita alba vintage Carven(cumparata in urma cu 20 de ani)
Curea Moschino
J Brand Flare Jeans
Chanel bag&sunnies

13 comentarii:

Annamaria spunea...

Pretty, pretty....you are so pretty :) !!!

alex_and_ra spunea...

Ce frumoasa esti! Imi place foarte mult cum ai combinat vesta aceea foarte originala cu o tinuta simpla. Un lucru imi displace totusi: cureaua. De obicei nu imi plac deloc produsele care au firma la vedere sau pe care scrie numele firmei, oricare ar fi ea. Dar asta e doar parerea mea. Totusi, esti imbracata asa de frumos incat nici nu mai conteaza :)

Iar colega ta are dreptate, ar trebui sa pui mai multe poze cu tine. Esti o sursa de inspiratie.

adela sirghie spunea...

Mai bine de zece ani m-am gandit pana mi-am cumparat cureaua aceasta Moschino, din acelasi motiv pe care l-ai scris si tu. In primavara anului trecut, am cedat.
Eu am haine simple, clasice, un stil minimalist, m-am gandit ca o curea rosie+auriu masiv nu are cum sa incarce prea mult. Caci da, exista pericolul sa te impopotonezi prea tare si sa abuzezi de brand.

Anca spunea...

Imi place mult vestuta, it's really you :).

Laura spunea...

Se pare ca suntem mai multe "Laure" pe blog, cred ca ar trebui sa ne denumesti Laura 1, Laura 2, Laura colega ca sa stii cine si cum a comentat, sa ne poti deosebi. p.s. nu sunt colega ta, sunt o cititoare recenta a blogului,insa apreciez pozele, ai iesit foarte bine.

Corina spunea...

Cum reusesti sa pastrezi hainele atat de mult? Eu am un singur articol vechi de 23 de ani, o vesta maramureseana autentica, de la bunicii mei. In rest se rup de la atata spalat. Aleg cu grija ca hainele sa fie dintr-un material bun in primul rand, sa nu transpir, sa nu se rupa, nici detergentul nu este unul ieftin tocmai pt ca sa previn. insa la un moment dat tot cedeaza. Am prietene care au la fel ca tine, haine de ani de zile care arata ca noi. In schimb, cu incaltamintea n-am nici o problema. Am o pereche de adidasi de la sfarsitul liceului si de fiecare data cand ma vede sotul meu incaltata cu ei, la munte, imi spune ca imi mai lipseste rucsacul :))

adela sirghie spunea...

Mereu am avut mare grija de ele. Unele rezista, altele nu rezista. In general, la mine, am vazut ca rezista cele de firma. Nu am stiut insa niciodata daca sunt intr-adevar mai rezistente sau le-am acordat eu atentie la patrat deoarece au costat mai mult.

Gya spunea...

vesta e tare frumoasa

adela sirghie spunea...

Da, am primit-o cadou de la Tunde, prietena mea unguroaica. O port aproape zilnic:)

adela sirghie spunea...

@Laura: nu, fosta mea colega mea de banca nu scrie la comentarii, insa intra zilnic pe blogul meu.

Laura B spunea...

Multumesc pentru raspuns. Imi place foarte tare vesta ta.

MissBodescu spunea...

Asa ma bucur cand mai pui poze cu tine, esti asa un model bun de simplitate si eleganta in acelasi timp :)

Te imbratisez :)

Anonim spunea...

Si eu mi-am luat recent o curea de la Calvin Klein si scrie pe catarama KCJ, destul de mare, dar o port pentru ca este de calitate si combinata cu tinute simple cred ca e de efect. Ma gandesc ca pana la urma cine ne cunoaste stie ce gusturi avem. Iar criticile necunoscutilor nu ma intereseaza.
Pup!