vineri, iunie 27

CHANEL VITALUMIERE AQUA


Vitalumiere Aqua nu este cea mai noua lansare de la Chanel, dar eu cred ca va ramane in topuri vreme indelungata si de acum incolo, intrucat are acele calitati care nu pot fi intrecute cu usurinta.
Este un fond de ten usor si matasos, ce se aplica cu degetele- chiar daca tehnica ta este departe de a putea fi descrisa ca fiind perfecta, deoarece se intinde cu efort minim si efectul este maxim.

Este aproape invizibil -"effet second peau",  ceea ce este o fericire in cazul in care ai trecut de 30 de ani si ai de camuflat si nu de intarit cateva riduri. Textura fiind atat de usoara si naturala, nu exista niciun pericol de a evidentia ridurile, de aceea cred ca femeile care au deja 30 de ani impliniti il vor aprecia si mai mult. Acopera fara sa evidentieze/stranga acolo unde au aparut riduri.

Daca ai zone cu imperfectiuni, care trebuie acoperite cu ceva in plus, un al doilea strat aplicat numai pe aria respectiva le va camufla, in timp ce efectul natural va fi pastrat la fel de delicat, acoperirea initiala fiind una decenta- nu chiar mica, dar spre medie. Efectul luminoptic se vede din primele secunde, rezultatul unei tehnologii brevetate de Chanel, Lumiere Haute Definition. Pur si simplu te luminezi la fata.
Intai folosesc un serum (acum am Master Cure de la Juvena), apoi aplic Vitalumiere Aqua, pe care il agit bine si il aplic cu degetele (fiind un fond de ten foarte fluid, fara uleiuri, pe baza de apa).
Eu il socotesc potrivit pentru un ten mixt, ca al meu (l-am testat inainte de a-l cumpara), desi am citit ca unele fete il socotesc potrivit mai degraba unui ten normal/uscat. Mentionez din nou ca este oil-free. Nu aplatizeaza tenul prin matifiere, la lumina zilei este natural, poate putin-putin satinat. Dar l-as descrie mai degraba ca fiind natural si luminos.

Nu folosesc niciun primer, dar fixez zona T cu o pudra translucida de la Chanel, Poudre Universelle Compacte (30 naturel), pe care o reaplic in timpul zilei ori de cate ori este nevoie.
Am incercat doua nuante B20 si B30, dar am considerat ca pe timpul verii s-ar potrivi mai bine B30 (o idee mai inchisa, un Beige Sable). SPF 15.
Parerile fiind atat de impartite, eu cred ca cel mai bine este sa il testati inainte de a-l cumpara.
A costat 38 euro si a fost cumparat din Barcelona.
Ambalajul e simplu, tubul dreptunghiular e din plastic bej, nu prea atractiv si elegant cum te-ai fi gandit ca intra in fisa postului unui produs Chanel:(

10 comentarii:

alex_and_ra spunea...

Am tot citit si auzit si eu lucruri bune despre fondul asta de ten, dar nu l-am testat pana acum. Draga Adela, am o curiozitate: cum arata la lumina zilei? Are cumva particule stralucitoare?

adela sirghie spunea...

Este natural si luminos, fara particule stralucitoare. Efectul e de lumina, nu de stralucire.

Marioara spunea...

Buna,Adela cum ti se pare pudra compacta de la Chanel ? Si eu sunt interesata de o pudra buna,am incredere in parerea ta ! Merci !

Michaela spunea...

Suna bine, l-am ochit si eu de ceva vreme, va trebui sa cer o mostra. Desi sunt cu gandul la cel de la Shiseido, care mi-a placut la nebunie la prima aplicare, nu s-a adaptat 100% perfect tenului meu uscat, asa ca va trebui sa ma reorientez (posibil spre acelasi brand). Greu, greu cu atatea optiuni, eu una ajung intr-un magazin cu gandul la produsul X si ies mai "derutata" de cele mai multe ori.

fashion doctor spunea...

incearca si perfection lumiere velvet, l-am luat eu, este superb, ca a doua piele si este foarte rezistent.pupp

adela sirghie spunea...

@ Michaea: si eu am avut de ales intre Guerlain Tenue de Perfection, Chanel Perfection Lumiere Velvet si Maestro de la Giorgio Armani…

adela sirghie spunea...

@Marioara: imi place mult, o folosesc aproape zilnic, se potriveste foarte bine cu fdt. Urmatoare pe lista este Les Voilettes de la Guerlain(care miroase a violete) si care pare sa fie la fel de fina.

adela sirghie spunea...

@Fashion Doctor: da, l-am incercat, mi-a placut l-am si cumparat pentru una dintre clientele mele, este pe lista:)

ABeautyTale spunea...

Fondul meu de ten preferat! Nimic nu se poate compara cu el :)

adela sirghie spunea...

Eu nu credeam ca o sa imi placa atat de mult...