vineri, iunie 6

Despre Simona Halep, cu dragoste...


Acum, ca toata lumea o lauda pe Simona Halep, acum, ca toti se inghesuie sa apara in poza langa ea si sa spuna ca uite, ea ne reprezinta in lume si hai sa ne falim ca acesta e momentul sa iesim si noi in evidenta pe langa ea, cand e pe punctul de a fi transormata in icoana politica, cine-o pupa primul e cel mai tare din parcare, eu vreau sa spun ca ma bucur ca in sfarsit parintii ar putea da un exemplu pozitiv si actual, copiilor lor.
Da, poti sa le spui, verde-n fata, chiar si adolescentilor emo, fara sa ai impresia ca esti ridicol si foarte conservator si in urma timpului, ca daca ai talent, muncesti si esti perseverent, poti avea un succes fulminant.

Cred ca acesta este marele castig pentru Romania.

In rest, victoriile pe care le-a avut si cele care vor veni ii apartin in totalitate. Victoria ei nu reprezinta victoria noastra, a romanilor, intrucat noi doar am stat la televizor si ne-am uitat la ea cum joaca. Iar faptul ca am ramas cu gura cascata nu inseamna ca am participat in vreun (alt) fel la victoria ei.


15 comentarii:

Olivia Boros spunea...

Sa stii ca ai mare dreptate. Fiu-miu e cam mic, dar face tenis de 2 luni, asa ca astazi o sa iti urmez sfatul, o sa-i spun cat de importante este sa munceasca si sa lupte pentru a iesi castigator ...asta isi doreste intotdeauna, sa fie castigator, nu doar in tenis:). De fapt, tenisul inca nu-l face de placere, dar sper sa se schimbe lucrurile cu timpul :*

ilda76 spunea...

Corect! Iti dau dreptate de la primul pana la ultimul cuvant! :)
Te pup, Adela!

Ilda
Lavender Thoughts

Cosmina spunea...

Si eu am scris la inceputul saptamanii despre ea.
E di ngeneratia mea si consider ca e un adevarat exemplu pozitiv: a muncit pentru poztia unde e acum si nu a castigat faima sau recunoastere prin exploatarea sexualitatii. ea a muncit, a renuntat la placerile copilariei si a ajuns departe doar prin munca!
E bine sa mai tragem cate un semnal de alarma parintilor, dar si copiiilor pentru a le deschide ochii in ceea ce inseamna munca si bani si faima castigate cu sudoare.
Te pup, Adela, sa ai un weekend minunat ca tine! :*

adela sirghie spunea...

Da, e o forta fata asta.. Hehe… si-n plus, si-a facut si unghiile foarte misto:)

adela sirghie spunea...

Adica nu poti sa ii reprosezi nimic-da nimic:)

Cosmina spunea...

Asa este!

Unknown spunea...

Si cand un roman face vreo nenorocire in strainatate, toti sar cu gura ca le e rusine de nationalitatea lor.
Sunt asa de ipocriti oamenii...

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Foarte, foarte bine ai zis!

Debora Tentis spunea...

Foarte bine punctat. Chiar am observat că toți se inghesuie la poză... dar cine i-a plătit orele de antrenament până acum?
Chiar am văzut o poza pe Facebook: România Îți mulțumește, zicea Ponta... Oare cu ce îi mulțumește?
Chiar merită fata, dar face cineva mai mult decât un click pe aparatul foto și un share pe Facebook?

adela sirghie spunea...

Parintii i-au platit orele de antrenament. De-abia cand a ajuns in Top 50 a inceput sa castige bani.
Nu stiu care a fost investitita statului si daca a fost vorba de vreuna...

lotusull spunea...

Eu m-am bucurat pentru ea. A muncit, iar rezultatul muncii ei a primit recunoasterea fireasca. Cred ca asta a reactivat acea speranta (firava) a oamenilor in lucrurile drepte si-n faptul ca daca muncesti constiincios vei ajunge in punctul X.
Sentimentul de mandrie e lesne de inteles - nevoia de identificare cu figuri pozitive e profunda ( aici ar urma o discutie lunga, lunga despre identitatea noastra ca popor )
Una peste alta, intr-un peisaj dominat de becalisme, zavorance, dragusence, etc - Simona Halep e ca o gura de aer proaspat. Ceva ma face sa cred ca tot acest meci i-a fost de folos ptr a invata ceva. Pentru ca, dincolo de victorie sau infrangere intotdeauna exista o lectie.

adela sirghie spunea...

@lotusull: si eu m-am bucurat pentru ea. Din toata inima.
Chiar dupa infrangerea suferita este la fel de determinata sa dea tot ce are ea mai bun si sa lupte sa castige in viitor.

Unknown spunea...

Cred ca Simona a devenit un fenomen in momentul de fata. Nu imi place totusi ca mandria asta de care dam noi dovada, in majoritatea cazurilor, este doar de moment, si nu din cauza/datorita rezultatelor sau evolutiei Simonei, pentru ca maine-poimaine vom fi preocupati de altele si vom uita de Simona. Noi stim sa strigam ca suntem romani atunci cand un roman face ceva bun, dar atunci cand face ceva rau, plecam capul de rusine. Si totusi, mi se pare normala aceasta atitudine...

adela sirghie spunea...

@Alexandra Cenusa: eu am incredere in steaua acestei fete.

Raluca L.C. spunea...

Foarte bine spus Adela! M-am bucurat din toata inima sa vad ca inca mai este o speranta pentru noua generatie Facebook, ni s-a oferit un exemplu demn de urmat si o lectie: atunci cand un parinte vrea sa ghideze un copil spre o cariera, da, se poate. Domnii politicieni care incearca sa-si faca un capital de imagine pe seama ei n-au niciun merit, e de-a dreptul jenant sa-i vezi, e strict meritul parintilor ei si al Simonei pentru perseverenta si daruire.
Te pup!