marți, iunie 17

TRIND NAIL BALSAM


In ultima vreme- nu stiu cum se face- dar tot dau peste fel de chestii despre unghii, cred ca am intrat intr-un fel de zodie a lor, caci altfel nu se explica.
Asadar, ultima descoperire: produsele Trind ( cu care ma joc de ceva vreme, dar de-abia acum o luna am inceput sa le folosesc la modul serios)
Prima chestie pe care am folosit-o de la ei este un Nail Balsam verzuliu-aveti poza mai sus. Contine biotina, ingredient activ ce hidrateaza natural unghia. Fara uleiuri, asadar se poate aplica lacul dupa ce balsamul intra in unghie.Pe unghie este transparent si fin ca matasea. Miros discret, floral. Nu i-am dat mari sanse, de fapt nu i-am dat nicio sansa, l-am folosit asa, intr-o doara, pentru ca il aveam. Unghiile mele sunt cam uscate(caci le-am dat cu lac foarte des), iar cea mare de la mana dreapta se exfolia si era si putin crapata la varf. De ani de zile. Nu trecea cu nicio crema, cu niciun ulei. Dar nici nu am incercat vreun produs special pentru aceasta problema. Ma obisnuisem oarecum cu situatia, oricum taiam unghiile scurte in fiecare saptamana si le pileam. Cateodata era cam deranjant, caci daca unghia crestea putin si nu eram atenta, agata tesaturi fine, ciorapi, esarfe.
Si am zis sa fac tratamentul cu gelul verzuliu ca la carte, doua saptamani, zi de zi. Nu am mai folosit lac in toata aceasta perioada. Si problema a disparut. Nu m-am gandit vreo clipa, atunci cand am inceput sa folosesc acest balsam ca imi va rezolva exfolierea, pur si simplu intr-o zi, cand am pilit unghiile, am vazut ca disparuse. Ar fi trebuit sa pun poze concludente gen "inainte" si "dupa", dar nu am de unde, va trebui sa ma credeti pe cuvant, nu m-am gandit ca va avea asemenea efect. Nici in vis nu credeam ca imi va fi de folos un astfel de produs. Unghiile sunt acum frumoase, au o culoare sanatoase si rozalie, sunt foarte fine cand treci mana peste ele.
Mi-e si mila sa le dau din nou cu lac.
Alte doua produse folosit de la Trind au fost crema de maini si Nail Repair- un tratament tip alb-transparent cu proprietati de regenerare si intarire a unghiei. Ah da, si pila de unghii.
Oricum, daca printre voi se afla cineva care a mai folosit Trind, sa imi spuna parerea la comentarii.
Exista si varianta Nail Repair Anti-Bite,  care promite un gust atat de amar ca te vei lasa de rontaielile unghiilor in cateva zile.

Le puteti gasi pe toate AICI, online.

13 comentarii:

Ioana spunea...

Si eu am nevoie de un astfel de balsam. Foloseam pana nu demult o lotiune de la Farmec cu vitamina B5 dar vad ca nu mai are nici un efect...
Te rog, Adela, verifici linkul pentru ca nu merge

adela sirghie spunea...

gata, acum merge, scuze:)

ilda76 spunea...

Am primit si eu de la Rouge-Boutique un lac reparator si altul protector Marca Trind. Le caut o stapana care are cu-adevarat nevoie, e pacat sa le deschid eu (am avut spre testare un alt produs - un ulei pentru unghii Moraz).
Interesant review-ul tau, multumim!

Te pup, Adela!
Ilda
Lavender Thoughts

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Eu am setul cu keratina, Restorer si Protector, deocamdata il folosesc pe cel dintai si vreau sa-mi tin unghiile curate o perioada. nu am mai probleme cu ele, doar ca au nevoie sa mai vada lumina soarelui, nu doar lacuri colorate. cat despre tratament, niciodata nu strica un.plus de ingrijire!

Mihaela spunea...

Aici in Finlanda pare sa fie unul dintre cele mai cautate branduri, nu cred ca exista magazin beauty-related care sa nu comercielizeze produse Trind, de la centre comerciale, pana la magazine "luxury". Eu nu am incercat inca nimic de la ei, probabil prima data voi pune mana pe un base coat, de cum mi se termina cel pe care il folosesc acum.

pint spunea...

nu am auzit pana acum de produsele trind dar nail repair anti bite suna promitator :))

adela sirghie spunea...

@Mihaela: in Romania de-abia au intrat, putina lume stie de ele.

adela sirghie spunea...

@Adina: si eu am perioade in care nu folosesc nimic. Bine, doar uleiuri, crema de maini, acest balsam...

adela sirghie spunea...

@Ilda: moraz nu am incercat inca.

adela sirghie spunea...

@Pint: sunt multe fete care isi rod unghiile pana la sange, de aceea am si scris despre aceasta varianta.

elena spunea...

Mi am cumparat si eu cateva tratamente de la Trind. Locuiesc in Suedia si aici sunt produse de supermarket. Am incercat crema, mi se pare finuta si lasa o senzatie placuta dar nu ofera vrea hidratare de luat in seama (eu nu am pb serioase cu pielea mainilor). Tratamentul pt cuticule il folosesc de cateva zile fara vreo imbunatatire. Continui oricum...:)

adela sirghie spunea...

@Elena: nu stiam ca sunt de supermarket, oricum preturile pentru Trind sunt maricele in Romania
Daca tratamentul pentru cuticule nu da rezultatele pe care le vrei, iti sugerez sa citesti despre Orly, gama premium cu argan oil. Are ulei de cuticule si crema-le folosesc gen SOS, rezultatele se vad imediat. Sau tot pentru cuticule, uleiul Vitamina de la ProNails.

elena spunea...

Am citit review urile facute de tine, o sa incerc oricum. Preturile nu s chiar mici nici aici, am retinut crema de maini e cam 12 eur iar tratamentele in jur de 10eur fiecare parca.