duminică, iunie 15

Uichendicale si alte indragostiri

Caci imi plac, in valmasie: carti, parfumuri, melodii si mirodenii, amoruri nebune si personaje fascinante, jumatate femei, jumatate vrajitoare:
Azi, Nina, vrajitoarea:



Dragostea mea,
ancoră grea,
ţine-mă strâns;
toate mă dor:
gura – de dor,
ochii – de plîns.
Dragostea mea.
Vîntul căzu –
– poate că nu,
dar s-a făcut
linişte-n cer,
fără puteri,
ca la-nceput.
linişte-n cer.
Nu mai visez
paşi pe zăpezi,
urme de vulpi;
nu mai sunt flori,
sufletul lor
doarme în bulbi.
Nu mai visez.
Singurătăţi…
Nu mi te-arăţi,
nu-mi trimiţi veşti.
Cât fără rost.
Oare ai fost?
Oare mai eşti?

Nina Cassian-Dorul


11 comentarii:

lotusull spunea...

Tot asa, in valmasie, citind Dorul Ninei, mi-am amintit versul lui Nichita: "Si tu, ce mai faci, dragostea mea? "

coco spunea...

frumoasa poezie!

Anonim spunea...

Nina..."vrajitoarea" care ne lasa fara cuvinte. :) Multumim Adela ca ne reamintesti lucruri frumoase !
Ina

Alina Canura - Anghel spunea...

Nu mai visez.

Mihaela spunea...

Te rog sa ma scuzi ca insist, dar asa e cand te apuca obsesiile - fdt-ul UV stick de la Shiseido crezi ca se potriveste unui ten uscat, rareori normal? Mi se pare ca am vazut pe blog un review mai vechi, va trebui sa recitesc. O saptamana frumoasa.

adela sirghie spunea...

@Mihaela: intra pe site-ul lor si cauta caracteristicile produsului. S-ar putea ca ce am folosit eu in urma cu cativa ani sa nu mai existe. Daca ai ten uscat, va trebui sa eviti produsele matifiante.

adela sirghie spunea...

@Alina; de ce nu mai visezi? Nu te lasa Ukko von Milky?

adela sirghie spunea...

@Ina: si Magda Isanos e pe-aproape...

adela sirghie spunea...

@Lotusull: da, Nichita e Marele Vrajitor:)

adela sirghie spunea...

@coco: da, si mai are, mai are vrajitoarea de Nina... la fel de patimasa cum e si aceasta.

Alina Canura - Anghel spunea...

Adela, nu mai vreau :) Si cateodata nici nu ma lasa individul asta blanos :))