luni, iunie 30

Flare Jeans, dilema mea de luni


Once flared, always flared…
Ce mi-a placut ieri (adica in 2011) imi place si azi, nu ma dezmint, ma bucur cand dau peste ceva gen oldies but goldies.

Fara indoiala, cei mai purtati jeansi ai mei sunt, cum altfel, flared jeans. Am doua perechi, am mai luat unii de curand (mai subtiri si mai deschisi la culoare), deci v-ati prins, de fapt am trei, acum am vazut reduceri si mai ca as mai cumpara o pereche. A patra.
Albi, ca sa am ce spala dupa doua purtari, stiu, dar nu ma pot abtine…
Purtati indeobste in anii '70, sunt, evident, atat de demodati ca nu se mai pot demoda, doar reinventa. Purtati cu wedges sau cu high heels, alungesc piciorul si rafineaza.
Pot fi purtati cu camasi foarte elegante, din matase, crop top-uri sau tricouri albe, simple.
O esarfa rasucita, o palarie de paie cu boruri largi, foarte largi, ochelari supradimensionati. Margele lungi, colorate la gat. Poate mai multe siraguri si nicio alta bijuterie pe timp de vara. Nici macar inele de cocktail, ca ma fac sa transpir.
Da, trebuie sa iau si pe alb…
Si asa m-as putea imbraca toata vara.
Preferatii mei: modelul Lovestory de la J Brand. Si nu, nu consider ca patru perechi ar fi prea multe, caci ii port des.

12 comentarii:

Unknown spunea...

Eu sunt mica de inaltime, nu cred ca mi-ar sta bine cu astfel de jeans. Raman la cei conici, cred ca imi lungesc picioarele un pic.

adela sirghie spunea...

Incearca-i, vei avea surpriza pe viu sa vezi ca acestia lungesc cel mai mult. Doar incearca-i… si nu uita ca tocul pantofului trebuie acoperit de jeans (aceasta e pt cand alegi masura)

Unknown spunea...

Voi tine cont, macar sa gasesc ceva care sa imi placa :) Sa inteleg ca fara toc nu vin bine? Sunt acceptate toate tipurile de toc? High heels, platforme, toc gros, toc mic?

adela sirghie spunea...

Toc inalt, asa vin cel mai bine. Altfel, te impiedici...

adela sirghie spunea...

Sau wedges, cum ii port eu.

Coconut spunea...

Alexandra, trebuie sa ii incerci, eu sunt foarte mica de inaltime si iti pot confirma. Iti trebuie putin noroc sa gasesti perechea potrivita, pt. ca noi, fetele mici, trebuie sa ii scurtam, dar nu e imposibil. Neaparat sa-i porti cu wedges, bluze albe, simple, si palarii de paie, cum asa bine zice Adela :)

adela sirghie spunea...

Si ca sa pari si mai inalta, poti lasa palaria, fa-ti un messy bun:)

coco spunea...

Sunt superbi, am o pereche foarte vechi :)

Unknown spunea...

Gata, sunt convinsa! Cand voi merge la cumparaturi, nu ma uit dupa blugi conici, ci dupa flared.

Am niste sandale cu platforme de care sunt indragostita, sigur merg cu astfel de jeans.

Cand am citit "wedges" m-am gandit instant la acei cartofi prajiti lati si picanti pe care i-am vazut in Cora :))

adela sirghie spunea...

Nu o sa-ti vina sa crezi, Alexandra, nu o sa-ti vina sa crezi...

Diana spunea...

si eu am o pereche , ii indragesc mult, mult... :)

adela sirghie spunea...

@Diana: imi vine sa iau in toate culorile:)