sâmbătă, iunie 14

Te salveaza umorul si inteligenta


Pai da, ca daca nu le ai- si la magazin nu gasesti decat pudre si parfumuri, apelezi la ele, virtutile, adevaratele virtuti sunt mai rabdatoare decat ar parea la prima vedere. Chiar cred ca seamana cu niste tocilare(dar cu ochelari cat-eye de la Fendi, sa ne intelegem)
Deci ma intalnesc azi cu Ioana care imi spune ca in week-end-ul trecut a bifat o nunta cu o pereche de sandale sexy si rosii, le stiti, de la Zara - a vazut ea pe blog ca am si eu. Bun…si la nunta cea mare unde a fost ea invitata, mai era o fata draguta, la care se uita toata lumea- culmea, tot cu sandale rosii ca ale mele (si ca ale ei). Si i s-a parut ca zeii cei aprigi si maniosi au pedepsit-o ca se certase cu soacra-sa in seara de dinainte, pe motiv ca prea face pe doamna si cheltuieste nu stiu cat pe cosmeticale. Ma rog, domestice probleme si lesne de tocit nervii degeaba in lipsa de alte preocupari.
Si Ioana imi spune, cu sentimentul ca ah, ce rafinata e ea, ca s-a dus acasa si si-a luat niste sandale nude. Nu ca ale mele, dar pe-aproape. Ca doar nu era sa se duca cealalta invitata acasa, ca oricum venise din alta tara la nunta si nu avea alternativa. Si uite asa am salvat o situatie pe-ni-bi-la, imi spune triumfatoare si cu ochii stralucind prietena Ioana.
Hmmm…pai nu puteai sa stai asa, introduc eu timid o manevra rapida. Nu crezi ca te agiti prea mult? Nu e o tragedie, ca si cum porti mini si nu esti epilata:(
Bleah!
Nu ca ar fi fost cazul cu Ioana, dar trebuia sa spun ceva care sa domine intreaga afacere a sandalelor rosii.
Nooo, pai nu m-as fi simtit bine, zice ea, cum nu-ti dai seama. Tocmai tu sa nu intelegi asa ceva? Am tacut, recunosc, dar am zis ca lasa ca o sa scriu aici pe blog, sa vada 100% pentru ce problema maxima s-a agitat ea.
Bine, dar tu ce ai fi facut, trambiteaza ea elegant, intr-un final…
As fi dansat zic eu si nici ca mi-ar fi pasat. As fi ras, as fi dansat, m-as fi uitat la cealalta sa vad cum s-a asortat, m-as fi gandit daca mie mi-ar sta bine asa, as fi uitat oricum totul dupa primul pahar de vin.
Mai Ioana, dar baietii de ce nu au problemele astea, nu vezi zic eu. Si tot eu raspund: pentru ca sunt rezonabili (in cazul in care observa, ca de obicei nu observa, stiti si voi)
Hai mah, faci misto…
Nu, nu vreau sa fac misto, vreau sa fii relaxata data viitoare.

(Bine, rezultatul e incert, e greu de crezut ca va exista o data viitoare)

Am ajuns acasa si deschid mailul. Am primit mail de la A, o cititoare a blogului, foarte foarte draga mie. Avea o dilema asemanatoare. A cumparat o rochie lunga, rosie pentru petrecerea de la finalul facultatii, moment unic si irepetabil, ca toate momentele din viata noastra:)
 Una dintre colege cumparase acelasi model, pe negru.

Drept sa spun si eu as fi ales tot rosu pentru aceasta ocazie, negrul mai poate astepta pana mai spre toamna. Ea nu dorea sa cumpere o alta rochie, nefiind o fata de bani gata, ci o studenta eminenta cu planuri frumoase de viitor. I-am dat cateva sugestii despre cum ar putea camufla putin asemanarea, dar sfatul meu a fost sa trateze situatia cu umor si inteligenta.
Cu siguranta nu va fi singura situatie oarecum stanjenitoare din viata ei.
Oricum, eu nici nu cred ca este o situatie de acest gen, pentru ca acestea nu sunt greseli de stil. Este o conjunctura.
Tu esti cea care face diferenta.
Sclipirea din ochii tai, zambetul, conversatia, umorul si inteligenta.
Valoreaza mai mult decat esti acum inclinata sa crezi, draga mea.

Oare ce va face A?

12 comentarii:

Flori spunea...

Rosul va castiga intotdeauna in fata negrului. Pentru ca e rosu :)
N-am fost niciodata in situatia asta prin tinerete deci nush cum as fi reactionat. Poate mi-as fi schimbat rochia cu alta pe care o am in garderoba sau as fi mers la magazin sa o returnez. Sau as fi facut exact cum as face acum, la varsta maturutatii: as fi dat-o pe gluma cu colega si gata, intr-un final, amintirile pe care le porti peste ani sunt compuse inclusiv din "petrecerea aia unde m-am trezit imbracata ca X si ne uitam una la alta"

adela sirghie spunea...

Fireste, eu pledez pentru debarasarea de poveri inutile. Nu stiu cum, pe nestiute, ne trezim pe cap cu aceste constrangeri.

Anca M. spunea...

Ha ha. Acelasi lucru l-am patit eu la banchetul din clasa a 12-a. Au trecut 9 ani de atunci si tot ma amuz :D O colega avea sandale identice cu ale mele. Reactia initiala a fost panica :))) Apoi am studiat putin problema: aveam amandoua rochii lungi si sandalele erau vizibile doar cand dansai si se misca rochia. In concluzie cine se uita la picioare cand danseaza?? Nimeni :)) Deci am dansat de am rupt pamantul, am baut si am mancat si am uitat de tot stresul :D

adela sirghie spunea...

Si chiar daca se vedeau, tot nu era nicio problema, Anca.

Extrapoland si exagerand , poti spune ca nu te duci la o petrecere vopista satena(sau blonda sau roscata) ca acolo vin mai multe fete cu aceeasi nuanta de par? Sau cu bucle?
Sau cu parul intins?
Sau tot cu unghii rosii? Nu...

Mihaela spunea...

Total pe langa subiect, nu am timp sa citesc postarea momentan, ai o parere generala despre produsele Shiseido? M-ar interesa fondul de ten UV Protective, cel cu SPF 42, fostul Sun Protection - sunt ferm convinsa ca nu avem un ten similar, dar orice parere "in ansamblu" e binevenita. Multumesc si weekend placut!

adela sirghie spunea...

@Mihaela: multe produse de la Shiseido am folosit in viata mea, toate au fost mi-nu-na-te. Am avut si fdt, e printre favorite. Pe cel mentionat de tine nu l-am incercat, dar nu as ezita sa cumpar ceva de la Shiseido. Niciodata.

ada90 spunea...

Eu pentru niste sandale nu m-as fi dus acasa:) Tin minte ca la banchetul de pe clasa a a unsprezecea a mai fost o colega cu o rochie identica. Ce sa faci?! Mi-am vazut de treaba mea, ea de a ei, am ales sa nu bag in seama astfel de intamplari, m-am distrat fara sa imi pese. La un moment dat eram una langa cealalta pe ringul de dans. A fost o intamplare amuzanta, m-a consolat faptul ca stilul meu de imbracaminte era placut si de ceilalti:))

Alina Canura - Anghel spunea...

Nu-mi fac probleme de genul asta, in viata sunt banalitati :) Eu nu m-as fi dus sa ma schimb, din contra, imi vedeam de treaba mea in continuare. Cat despre A, atitudinea e tot ce conteaza! Si ceea ce ai in cap, desigur. Nu conteaza culoarea rochiei si restul detaliilor. Desi in viata de zi cu zi, aceste aspecte au devenit un pic cam prea eliminatoare ...

Vision By Mila spunea...

Multumesc. Azi am cerut (si primit) o mostra de Shiseido Perfect Refining Foundation, pt. ca nu aveau cel UV Protective, dar dau eu si de el cumva, pt. ca spre el tintesc. Insa din review in review am ajuns pe pagina Paula's Choice si e trecut la categoria "poor".. nici nu stiu ce sa mai cred. O sa incerc oricum mostra, macar sa vad cum e. Cel UV a primit calificativul "best" pe pagina mai sus mentionata.

adela sirghie spunea...

Incearca-l, aici este cheia.

Vision By Mila spunea...

Tocmai m-am demachiat si re-machiat, special in acest scop, I absolutely love it, asa ca prima impresie. O sa astept sa fac rost si de o mostra de UV, sa le pot compara, dar oricum, I'm impressed.

adela sirghie spunea...

Da, repet, eu am avut multe produse de la ei, toate mi s-au potrivit...