vineri, februarie 13

AZI IMI PLACE: JORD WOODWATCH

New entry 2015: ceasul din lemn. De AICI
Preferatul meu este cel de mai sus, il port incontinuu de doua saptamani (dupa ce i-am scos patru zale, caci am incheieturile subtiri), insa sunt multe alte modele interesante, iar gama barbateasca este foarte larga, in cazul in care doriti sa faceti un cadou interesant, verificati toate modelele si detaliile.
Pana acum doua luni nici nu stiam ca sunt ceasuri care au bratara si carcasa din lemn, dar in acest moment sunt preferatele mele.
Cel de mai sus face parte din seria Sidney-Maple&Rose Gold, cu mecanism Seiko Quartz, ecran mare si cristale Swarovski pe margine. Nu este ostentativ, in ciuda faptului ca are cristale pe margine, oricum, nu mi-ar fi placut sa fie prea sobru, de aceea am ales varianta cu ecran si butoane rose gold. Rezistent la apa si la zgarieturi. Este foarte usor, nici nu simti ca il ai pe mana si -va spun cu mana pe inima, de zece ori mai frumos decat in poza de mai sus:)

Niciun comentariu: