joi, februarie 12

THE BODY SHOP SPRING 2015- SMOKY POPPY

Primul care a dat importanta cuvenita, poezia, misterul si o certa amprenta olfactiva florii de mac, a fost KENZO TAKADA. El a creat FLOWER, un parfum iconic, in jurul florii de mac, pe care a inzestrat-o cu o putere de seductie ce nu a mai fost egalata pana in momentul de fata. Intr-un fel, a recreat-o, caci floarea de mac nu are miros. Dupa momentul de glorie Flower by Kenzo, eu chiar cred ca floarea de mac are mirosul ei specific.... Pentru primavara/vara 2015, The Body Shop intregeste imaginea, nuantand universul acesteia cu o colectie de machiaj si cu o gama de corp Smoky Poppy, o adevarata epopee construita in jurul macului:


Am indragit Lip Cheek Velvet Stick Poppy Universal 50, de la prima incercare, capacitatea lui cameleonica mi se pare un atu, culoarea sa se transforma in functie de nuanta buzelor tale. Pe buzele mele devine Marsala, dar am vazut si transormari gen rosewood.


Toate nuantele Stick Velour pot fi gasite online AICI, consider ca nu are cost sa scriu preturile, in aceasta perioada sunt multe promotii si oferte, le puteti accesa:
de jos in sus: Poppy Red, Poppy Coral, Poppy Pink, Poppy Bronze si Nude.
Lacurile de unghii Color Crush:
De la stanga la dreamt: Mad about blue, Sunny Affair, Apricot Kiss:
Pensula pentru fardul de obraz-floare de mac, o mi-nu-na-ti-e:

Machiajul ochilor: shimmer+luminozitate+durabilitate:

Linia de corp Smoky Poppy este un adevarat rasfat, cu extract de petale de mac turcesc, contine: unt de corp, scrub de corp,  gel de dus, bath bombs, ulei de masaj, apa de toalete si cutii de cadouri:

Niciun comentariu: