vineri, februarie 27

BEAUTYNEWS: NIVEA SERUM PEARLS Q10 PLUS


Ultima lansare Nivea aduce in prim plan un produs performant, destinat tenului matur, este vorba de serumul facial, despre care am tot scris pe blog, la un nivel financiar accesibil, raportul calitate-pret fiind imbatabil: 45 lei pentru 40 ml
Nivea Q10 Plus Serum Pearls contine perle care se activeaza in momentul dispersiei, oferind tenului o ingrijire activa in lupta pentru prevenirea si combaterea ridurilor. Formula produsului are la baza o tehnologie unica, datorita perlelor, ce incapsuleaza cea mai mare concentratie de coenzima Q10 din gama Nivea. Aceasta este o substanta proprie pielii ce joaca un rol esential in protejarea tenului impotriva radicalilor liberi, oferindu-i luminozitate si prevenind, in acelasi timp, aparitia ridurilor.
Datorita texturii lejere, serumul Nivea Q10 Plus Serum Pearls poate fi integrat in rutina zilnica de ingrijire a tenului, o data sau de doua ori pe zi, inaintea folosirii cremei de zi sau de noapte sau poate fi folosit  independent datorita concentratiei puternice de ingredient activ. Nivea Q10 Plus Serum Pearls reprezinta ultima inovatie din segmentul produselor anti-rid datorita, cum am spus is mai sus, perlelor revolutionare ce contin cea mai bogata concentratie de coenzima Q10. Noua formula combina intr-un mod unic trei ingredientele esenţiale tenului: coenzima Q10, acidul hialuronic si creatina, trei substante performant ccombinate pentru a asigura  regenerarea si intinerirea celulelor pielii cu fiecare aplicare. 

Nivea nu testeaza produsele pe animale.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Am vazut pe mai multe bloguri articole despre aceasta gama de la Nivea.Eram curioasa daca este vreo campanie pt bloggeri in desfasurare acum?

Anonim spunea...

O pot folosi daca am 28 de ani? Tenul e uscat, mici riduri in coltul gurii, cateva pete pigmentare...Nu sunt deloc multumita, dar nici nu folosesc aproape nimic sa il ajut, sunt prea mute produse pe piata si nu stiu ca sa aleg. Mi-ar prinde tare bine un mic sfat. Va multumesc!

adela sirghie spunea...

@Maria Alexe: lansarea oficiala a acestui serum a fost joi seara la Hotel Continental in Bucuresti. Nu este nicio campanie, noi decidem daca lansarile au sau nu importanta pentru blogul pe care scriem. Eu am considerat ca da, pentru raportul pret-calitate. Serumul este un produs mai scump, pentru ca este mai concentrat, de aceea multe persoane ezita sa cumpere, ramanand la creme. Acest serum poate fi un bun inceput pentru cineva care se codeste sa incerce varianta aceasta din cauza pretului.

adela sirghie spunea...

@Anonim: acesta este un produs anti-rid, insa tu ai nevoie in primul rand de o crema foarte hidratanta si de masti faciale.. Nu e de joaca, daca ai tenul uscat, ridurile apar mult mai repede si se instaleaza deja la varsta ta, mai ales ca nu ai facut nimic pana acum. Serumul acesta este bun pentru tine si pentru stadiul in care spui ca este tenul tau,, insa iti recomand in primul rand o cura intensiva de hidratare. Te rog sa te gandesti foarte serios la aceasta problema.

Anonim spunea...

Am inteles.Multumesc frumos pt lamurire.

Alina Boloş spunea...

Buna. Am vazut un comentariu legat de tenul uscat si as dori sa imi recomandati o crema hidratanta pt acest tip de ten si ceva masca. Multumesc

adela sirghie spunea...

@Alina: imi poti da cateva detalii te rog? Ce varsa ai, ce suma te gandesti sa investesti in creme si masti, ce alte probleme a ai avut tenul tau...