marți, februarie 10

AZI IMI PLACE...


...cutia metalica de colectie de la Nivea, Valentine 2015, in forma de inima (si cu inimi desenate pe ea). Mai am cutii de colectie de la Nivea, splendide toate, le-am pastrat si nu le voi arunca niciodata, dar aceasta e, va jur, cea mai faina. E micuta, jumatate cat celelalte, de cand am vazut-o am tanjit dupa ea, va fi perfecta pentru a aduna toate balsamurile de buze pe care le detin (am postat poza mea artistica pe instagram-adelasirghie, in caz ca doriti sa o admirati)

Iata si ce contine-trei minuni mici+o minunatie mai mare, cutia metalica:

1 x NIVEA Creme 75ml
1 x NIVEA Lip Care Essential
1 x NIVEA Lip Care Cherry

Preţul este 21 de lei.
În perioada 1-24 februarie inimioarele albastre te aşteaptă în principalele lanţuri de magazine.

Niciun comentariu: